شناسهٔ خبر: 26856872 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از واکنش آیت‌الله جنتی به بازگشت سپنتا نیکنام تا تصمیمات تازه درباره ارز مسافرتی/ پربازدیدهای ۳۰ تیر

فرهنگ > رسانه - در روز شنبه ۳۰ تیر، اخباری درباره تصمیم‌گیری درباره ارز مسافرتی، ادامه ماجرای ارتباط مجریان صدا و سیما با موسسه اعتباری ثامن‌الحجج و پیام سپنتا نیکنام پس از تایید بازگشتش به شورای شهر یزد، بازدید زیادی داشتند.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاست، نقل‌قولی از رهبر انقلاب با عنوان تصور حل مشکلات از راه مذاکره با آمریکا خطاست در صدر اخبار نشست. در  ادامه بسیاری خواستند بدانند  نماینده‌ای که سپرده 40‌ میلیاردی در یک مؤسسه مالی دارد کیست؟ عکسی از واکنش آیت‌الله جنتی در لحظه رای به بازگشت سپنتا نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، تصمیم‌گیری درباره ارز مسافری در دستور کار دولت پربازدید شد. کاربران زیادی هم روی خبر فرصت بازگشت ثبات و آرامش به بازار ارز کلیک کردند. قیمت  گران‌ترین خانه‌های دوبی هم چشم‌ها را خیره کرد.

در سرویس فرهنگ، کاربران زیادی پاسخ یک اقتصاددان به حجت الاسلام قرائتی را خواندند. آیت‌الله مرتضی تهرانی درگذشت هم توجه مخاطبان را جلب کرد. واکنش مدیر شبکه سه به اتهامات علیه احسان علیخانی هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، شورای سنجش و پذیرش دانشجو شق‌القمر کرد! در صدر اخبار نشست. پیام سپنتا نیکنام پس از تایید بازگشت به شورای شهر یزد، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. هوا خنک‌ می‌شود نیز خواندنی شد.

در سرویس بین‌الملل، دردسر تازه ستاره پلی‌بوی برای ترامپ پربیننده‌ترین خبر بود. کاربران زیادی هم روی مبادله نفت در برابر کالا با روسیه صحت دارد؟ کلیک کردند. توپ اهدایی پوتین به ترامپ مورد بازرسی امنیتی قرار گرفت، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر کلیک زیادی خورد. همچنین خبری با تیتر وحید امیری برای رفتن از پرسپولیس 6 میلیارد گرفت مورد توجه قرار گرفت. در ادامه کاربران روی ستاره ایرانی در راه لوشامپیونه کلیک کردند.

57243

نظر شما