شناسهٔ خبر: 26856743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پراکندگی نامزدهای بازرسی در انتخابات خانه مطبوعات مازندران رعایت شد

R41358/P1377/S6,74/CT11

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به رقابت نامزدهای انتخابات بازرسی در خانه مطبوعات استان، گفت: پراکندگی نامزدهای بازرسی در انتخابات خانه مطبوعات مازندران رعایت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس زارع عصر امروز در جلسه ستاد انتخابات بازرسی خانه مطبوعات مازندران از برگزاری انتخابات بازرسی خانه مطبوعات مازندران در تاریخ 31 تیرماه خبر داد.

وی افزود: این انتخابات همزمان با سایر استانها از طریق سایت خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.ir برگزار می‌شود.

زارع بیان داشت: آگهی برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات مازندران با موضوع اصلاح اساسنامه، گزارش هیئت مدیره و بازرسان،تصویب ترازنامه و انتخاب بازرس به صورت الکترونیکی در دو روزنامه مازندران چاپ شده است و از طریق خانه مطبوعات نیز اطلاع رسانی شد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد: ثبت نام کاندیداهای انتخابات بازرسی خانه مطبوعات استان مازندران از نظر جغرافیایی از شهرستان‌های نکا،-ساری، بابل، آمل، نور، تنکابن و رامسر است که پیش بینی می‌شود با مشارکت خوب اعضای خانه مطبوعات در شهرستان‌ها روبرو شود.

وی گفت: مازندران تنها استانی است که در انتخاب بازرسان خانه مطبوعات پراکندگی شهرستان‌های کاندایداهای بازرسی هفت شهرستان را دربر‌می‌گیرد که از نقاط مختلف مازندران بوده و نشان دهنده اهمیت جایگاه خانه مطبوعات در بین اصحاب رسانه است.

زارع  بیان کرد: مجامع فوق با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با نظارت مستقیم معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما