شناسهٔ خبر: 26856530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دکتر فدایی:

ایجاد شغل آسان نیست/مسئولین باید قدر سرمایه گذار را بدانند

سرپرست استانداری کرمان گفت: مشکل بزرگ عدم سرمایه گذاری و تولید در کشور، عدم پذیرش و همراهی با سرمایه گذار و بی مسئولیتی بعضی از نهادهای مسئول در رفع مشکلات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در کارگروه رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و معدنی جنوب استان کرمان افزود: مشکل بزرگ عدم سرمایه گذاری و تولید در کشور، عدم پذیرش سرمایه گذار و بی مسئولیتی در قبال رفع مشکلات و انجام تعهدات جلسات رفع موانع تولید توسط بعضی از نهادهای مسئولی است که پای مصوبات را امضاء کرده، ولی به وظیفه خود عمل نمی کنند.

وی افزود: ایجاد اشتغال برای 850 نفر بصورت دائمی، کار آسانی نیست که بعضی مسئولین قدر آن را نمی دانند و بنظرم باید دست سرمایه گذار ها را بوسید و زحمات آن ها را ارج نهاد.

سرپرست استانداری کرمان اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات تولید در کشور مربوط به مشکلات بانک ها و سرمایه گذار در مورد پرداخت تسهیلات است که گاهی اوقات سرمایه گذار با عدم سنجش و پیش بینی دقیق میزان سود و توان پرداخت کمک های دریافتی، در پرداخت اقساط خود عقب می ماند و متأسفانه بر میزان بدهی آنها افزوده می شود که در نهایت ورشکستگی سرمایه گذار را بدنبال خواهد داشت.

 

نظر شما