شناسهٔ خبر: 26856513 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

متجاوزان به امنیت مردم ادب شوند

نماینده ولی فقیه در کردستان در پیامی، شهادت جمعی از بسیجیان دلیر سپاه اسلام را به مردم مقاوم و دلیرکردستان تبریک و تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، در پیام آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی آمده است: متجاوزان به امنیت مردم ادب شوند
بسم الله الرحمن الرحیم
دست جنایتکار عوامل استکبار جهانی باردیگر به خون مظلومان این مرز و بوم آغشته شد و در سحرگاه امروز از آستین گروه‌ها و جریان‌های ضدانقلاب و ضد کرد بیرون آمد و دل در آروزی شهادت نشسته چندین نفر از جوانان شیعه و سنی را به ملکوت قرب الی الله به پرواز درآورد.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌های معظم این شهدا، مجددا یادآوری می‌نمایم وظیفه اولیه آحاد مردم استان تکیه بر محور ریشه دار و عمیق وحدت و دوری از هرگونه افتراق می‌باشد که بحمدلله مردم استان در عرصه‌های مختلف، ویژگی متحد بودن در برابر زیاده خواهان و دشمنان را به خوبی نشان داده اند.
از مسئولین امنیتی، نظامی و انتظامی به جد انتظار دارم، آنانی را که در پی به خطر انداختن امنیت این مردم هستند، ادب کنند و تقاص خون شهدای مظلوم را از متجاوزان گرفته و درسی به آنان بدهند که هرگز فراموش نکنند.
همچنین نسبت به خانواده معظم شهدا به ویژه فرزندان و همسران ایشان نهایت توجه را مبذول داشته تا حداقل وظیفه نسبت به آنان به انجام برسد.
از همه احزاب و گروه‌های سیاسی به ویژه روحانیت معظم انتظار می‌رود، به صراحت از این اقدام غیرانسانی اعلام انزجار نموده و نقش بصیرت افزایی و روشنگری خود را به صورت مضاعف انجام دهند.
والسلام من التبع الهدی
سید محمد حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

نظر شما