شناسهٔ خبر: 26856365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

70 پروژه داوطلبی توسط هلال احمر اصفهان اجرا شد

اصفهان-ایرنا-معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از اجرای بیش از 70 پروژه داوطلبانه از ابتدای سال تا پایان تیر در راستای کمک به محرومین جامعه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان روز شنبه به نقل از علی محمد هاشمی اعلام کرد: به همت داوطلبان و خیرین هلال احمر بیش از 70 پروژه داوطلبی در سطح استان اجرا شد.
وی افزود: این پروژه ها با مشارکت 332 داوطلب در شعب سراسر استان در قالب کمک های حمایتی و معیشتی و به منظور رفع مشکلات اقشار محروم بویژه بیماران نیازمند صورت گرفت.
وی گفت: این کمک ها شامل اهدای هزینه دارو و درمان، اهدای کمک جهیزیه، ویزیت رایگان توسط پزشکان داوطلب، تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی، اهدای هزینه تحصیل مددجویان، اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، برپایی ایستگاه سلامت، توانمندسازی زنان بی سرپرست و بدسرپرست، اهدای برنج و نان بین نیازمندان و اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم، پروژه های کارآفرینی و سایر پروژه های حمایتی است.
هاشمی گفت: یکی از داوطلبان و نیکوکاران هلال احمر شهرستان نایین بیش از 10 تُن برنج به ارزش بیش از 700 میلیون ریال به منظور کمک به نیازمندان این شهرستان اهدا کرد .
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه های داوطلبی یادشده بیش از هشت هزار مددجو از این پروژه ها بهره مند شدند.
جمعیت هلال احمر این استان بیش از 110 هزار عضو در بخش های جوانان، امدادگران و داوطلبان دارد.
6027/8114

نظر شما