شناسهٔ خبر: 26855746 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تحولات سوریه|آزادسازی چندین منطقه دیگر در قنیطره؛ ورود دومین سری اهالی کفریا و الفوعه به لاذقیه

R36348/P36446/S8,90/CT10

یک منبع سوری از آزادسازی ۱۳ منطقه دیگر در حومه جنوبی قنیطره از لوث تروریست‌های تکفیری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، یک منبع سوری گفت که ارتش سوریه شهرک‌های "نبع الصخر"، "المربعات"، "المنیطحات"، "مجدولیا"، "کوم الباشا"، "عین الباشا"، "أم باطنة"، "ممتنة"، "رسم الخوالی"، "رسم الحلبی"، "زبیده"، "المشیرفة"، و "الیرزن" در حومه جنوبی قنیطره را از لوث گروه‌های تروریستی آزاد کرد.

آغاز خروج دومین سری اتوبوس‌های حامل تروریست‌ها از أم باطنه

خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که خروج دومین سری اتوبوس‌های حامل تروریست‌هایی که تمایل به حل و فصل اوضاعشان نداشتند از أم باطنه در حومه القنیطره آغاز شد.

بر اساس توافق برای پایان دادن به حضور گروه‌های تروریستی در حومه قنیطره، تروریست‌هایی که تمایل به حل و فصل اوضاعشان ندارند همراه با اعضای خانواده خود به شمال سوریه منتقل خواهند شد.

روز گذشته 55 دستگاه اتوبوس حامل صدها تن از تروریست‌های قنیطره، از أم باطنه راهی شمال سوریه شدند.

ورود دومین سری اهالی کفریا و الفوعه به لاذقیه

امروز شنبه دومین سری اهالی کفریا و الفوعه که تعدادشان 600 نفر است از حلب وارد مجتمع "الرسول الأعظم" در شهر لاذقیه شدند.

این در حالی است که صدها تن از اهالی لاذقیه به منظور استقبال از اهالی کفریا و الفوعه که سالها تحت محاصره گروه‌های تروریستی بودند، در مقابل مجتمع الرسول الأعظم تجمع کردند.

ادامه تحویل سلاح‌های گروه‌های تروریستی به ارتش سوریه

گروه‌های تروریستی در دو شهرک "المزیریب" و "الیادوده" در حومه غربی درعا که به روند آشتی پیوسته‌اند، تحویل سلاح‌های سنگین و متوسط خود به ارتش سوریه را ادامه دادند.

خبرنگار سانا گفت که ارتش سوریه امروز 7 دستگاه تانک و 3 دستگاه خودروی زرهی و سایر تجهیزات جنگی را از گروه‌های تروریستی تحویل گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما