شناسهٔ خبر: 26855735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شیراز :

در پنج سال گذشته در مناطق محروم به اندازه 50 سال کار کردیم/ در خصوص آخرین آمار نرخ بیکاری در کشور حضور ذهن ندارم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شیراز : اولویت دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت، بردن درمان به سمت مناطق محروم است که برای رسیدن به این مهم طی ۵ سال در برخی مناطق به اندازه ۵۰ سال کار کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، علی ربیعی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز شنبه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز گفت: اولویت دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت، بردن درمان به سمت مناطق محروم است که برای رسیدن به این مهم طی ۵ سال در برخی مناطق به اندازه ۵۰ سال کار کردیم.

مراسم کلنگ زنی بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و استاندار فارس

وی افزود: ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی شیراز  به صورت کاملاً مجهز را با پیش بینی اعتباری حدود ۵۴۴ میلیارد تومان آغاز کردیم که به طور حتم می تواند در بخش درمان و گردشگری حوزه سلامت برای شیراز و جنوب کشور تأثیرگذار باشد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: امروز دشمنان و به خصوص منافقین، مباحث اجتماعی کشور را به دقت پیگیری کرده و آسایش و رفاه اجتماعی را هدف گرفته است که این موضوع را می توان در بحث کامیونداران به عینه تماشا کرد که البته خواسته کامیونداران برحق بود اما دشمنان قسم خورده، در کمترین زمان ممکن آمدند و با به خط کردن شبکه های مختلفی توسط منافقین؛ این خواسته به حق را یک اعتراض براندازانه و خرابکارانه جلوه دادند.

وی یادآور شد: برنامه های مختلفی را در بحث مستمری بگیران و افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی مدنظر قرار داده ایم که در بحث ۵ دهک بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: در خصوص آخرین آمار نرخ بیکاری در کشور حضور ذهن ندارم و در اولین فرصت این آمار را منتشر خواهم کرد.

نظر شما