شناسهٔ خبر: 26855166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در مراسم افتتاحیه لیگ نونهالان دختر؛

پولادگر: برای نخستین بار موفق شدیم سهمیه صد در صدی المپیک را کسب کنیم

رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه لیگ نونهالان دختر گفت: تیم ملی تکواندو کشورمان برای نخستین بار در مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق شد در هر دو گروه دختران و پسران سهمیه کامل را کسب نماید.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از سایت فدراسیون تکواندو، مراسم افتتاحیه نهمین دوره لیگ نونهالان دختر «جام شکوفه‌های تکواندو» با حضور سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان، فاطمه صفرپور سرمربی تیم اعزامی به بازی‌های المپیک جوانان 2018، سرپرستان تیم‌های حاضر در لیگ، اعضای خانواده تکواندو و ورزشکاران و مربیان در محل خانه تکواندو برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ضمن خیرمقدم به مربیان و سرپرستان حاضر گفت: سال 1397 با توجه به برگزاری سه رویداد مهم، مسابقات کسب سهمیه المپیک، قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک 2018 سال مهمی برای رد‌ه‌سنی نونهالان و نوجوانان است. خدا را شکر در این دوره از رقابت‌های کسب سهمیه اتفاق بزرگی را شاهد بودیم و برای نخستین بار موفق شدیم هر 6 سهمیه توزیع شده در دو گروه دختران و پسران را کسب نماییم؛ امیدوارم نمایندگان کشورمان در بازی‌های المپیک نیز بدخشند و مدال‌های خوشرنگی را بدست آورند.

وی افزود: با توجه به اینکه تکواندوکاران از مسابقات لیگ و قهرمانی کشور به تیم‌های ملی راه پیدا می‌کنند این رقابت‌ها برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. نونهالان ملی‌پوش در سه دوره از مسابقات جهانی موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و یک مقام سومی شده‌اند و این افتخارات کسب شده قطعا کار شما و مربیانتان را سخت‌تر خواهد کرد.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: از شما می‌خواهم برای اینکه بتوانید پیراهن تیم‌ملی را بپوشید و برای کشور و خانواده‌هایتان مایه افتخار باشید نهایت تلاش خود را به کار بگیرید. برای همه شما آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم توانمندی‌های خود را در این رقابت‌ها به نمایش بگذارید.

این مراسم با قرائت سوگندنامه سرپرستان، مربیان، داوران و ورزشکاران و رژه تیم ها به پایان رسید.

نظر شما