شناسهٔ خبر: 26854659 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

بهترین سفر‌های تابستانی در سال ۹۷

هر سال تابستان، به فکر انتخاب مقصدی مناسب برای سفر هستیم. مقدار بودجه بسیار اهمیت دارد، در اینجا چند مقصدی که می‌شود سفری ارزان داشت را به شما معرفی کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، هر سال تابستان، به فکر انتخاب مقصدی مناسب برای سفر هستیم، برای انتخاب درست و خوش‌گذراندن روز‌های تابستان، به نوع سفر و همسفرانتان دقت کنید. مقدار بودجه بسیار اهمیت دارد، در اینجا چند مقصدی که می‌شود سفری ارزان داشت را به شما معرفی کرده‌ایم.

سفر به کرانه‌های زلال دریای اژه در تور کوش آداسی

تور کوش آداسی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر در تابستان است، به خصوص اگر همراه خانواده سفر می‌کنید.

در این شهر زیبای بندری، بسیاری از هتل‌های زیبای چهار و پنج ستاره را ساخته‌اند که محل‌های بازی و تفریحی را برای کودکان و بزرگسالان، به خوبی مهیا کرده‌اند.

این شهر به داشتن سواحل زیبای ماسه‌ای و صخره‌ای معروف است، به ساحل کادینلاردنیزی بروید و از شنا غواصی و اسکی روی آب لذت ببرید، حمام آفتاب بگیرید و در رستوران‌ها یا اطراف این ساحل، غذاهای دریایی خوشمزه را که با دستور پخت‌های خوب ترکی طبخ شده، امتحان کنید.

اگر اهل تفریحات آبی هیجان‌انگیز هستید، حتما به پارک آبی آدانا لند بروید، یکی از بهترین و خوش‌منظره‌ترین پارک‌های آبی را در این شهر ساخته‌اند، این پارک در میان کوه‌های زیبای پر از درخت بنا شده که سرزمینی رویایی را برای شادی و تفریح در پیش رویتان می‌بینید.

در این شهر که مرکز جذابی برای گردشگری خود ترک‌هاست و ییلاق آنان محسوب می‌شود، فروشگاهای بزرگ و خوبی از انواع برند‌های ترکی و اروپایی می‌بینید، برای خرید کردن در مراکز خرید اسکالا نووا و حتی آوت لت سوکه، وقتتان را خالی کنید که از خرید‌های خوب با تخفیف‌های عالی، حسابی لذت می‌برید.

کوش آداسی فرودگاه ندارد، تمامی پروازهای اطلس‌جت، ایران ایر و قشم ایر در فرودگاه ازمیر فرود دارند و شما به همراه ترانسفرهای رایگانی که توسط آٓژانس مقتدر سیر هماهنگ شده، به هتل‌ می‌رسید.

این شهر یکی از مناطق باستانی است که می‌توانید به دیدن حمام ششصد ساله بلدیه و کاروانسرای سیصدساله اوکوز محمدپاشا بروید. می‌گویند شهر چندهزارساله افه‌سوس که محل خواب اصحاب کهف بوده هم در همین نزدیکی است.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای خرید تورتان مشورت کنید. لباس‌های خنک تابستانی را بردارید و راهی این سفر آرامش‌بخش شوید.

تفریح هیجان‌انگیز تابستانی در تور دبی

تور دبی در تابستان، مخصوص تفریح و خوشگذارنی‌های ساحلی، به همراه رفتن به پارک‌های آبی است. این‌ روز‌ها، دبی هوای گرمتری نسبت به تهران ندارد و در همه جا تهویه‌های مناسب و خنک‌کننده‌های مدرن، نصب شده است و بهترین زمان استفاده از امکانات تفریحی و گردشگری در ارزان‌ترین حالت ممکن است.

بسیاری از هتل‌های چهار و پنج ستاره دبی تا میزان ۵۰ درصد تخفیف دارند و با نرخ بسیار خوبی می‌توانید آنها را رزرو کنید و در کنار خانواده، از این امکانات بهره‌مند شوید.

انواع تورهای دبی را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر می‌بینید که با پروازهای ماهان، ایران‌ایر و ایرعربیا برنامه‌ریزی شده‌اند، در تمامی تورها، گردشگران دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی به همراه بیمه مسافرتی هستند.

در دبی به سواحل آرام جمیرا بروید، آفتاب بگیرید و تنی به آب بزنید و با برج العرب عکس یادگاری و بامزه بگیرید.

نقشه مترو دبی را از ماموران فرودگاه بگیرید، خطوط مترو بسیار راحت‌تر از تهران است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید، هم به بخش قدیمی و سنتی دبی دیره سر بزنید و هم در قسمت لوکس شهر، خیابان شیخ‌ زائد گردش کنید. در دبی مال خرید کنید، در امارات مال گردش کنید، اینجا یک مرکز تفریحی مدرن نیز محسوب می‌شود که از انواع رستوران‌ها برخوردار است، برای بچه‌ها شهربازی دارد و برای آن‌ها که عاشق اسکی هستند، یک پیست اسکی سر پوشیده ساخته‌اند.

یک روز‌ کامل را برای بازی در پارک آبی وایلد وادی که در مجموعه هتل جمیرا ساخته شده، خالی کنید، اینجا مدرن‌ترین پارک آبی خاورمیانه است، در اینجا روزی پر‌هیجان را تجربه می‌کنید و برای هر سنی، تفریحات ویژه آبی وجود دارد، چند رستوران هم دارد که شما هم غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه می‌خورید و هم با انواع سرسره‌های آبی بازی می‌کنید و حسابی خنک می‌شوید و آفتاب می‌گیرید.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید که برای گرفتن ویزای دبی اقدام کنند و پس از چند روز‌کاری راهی مدرن‌ترین شهر گردشگری خاور‌میانه شوید.

سفر به کشوری آرام در اروپای شرقی؛ تور صربستان

دیدن مردم اروپای شرقی، با فرهنگ اصیل و قدیمی، برای هرکسی می‌تواند بسیار جذاب باشد، به خصوص که بلگراد در طی دوران‌های مختلف، دست‌خوش جنگ‌ها و اتفاق‌های بسیاری بوده است. هم‌نشینی این شهر در کنار رود دانوب، به زیبایی و آرامشش افزوده، تجربه خوردن قهوه و نوشیدنی در کافه‌های دنج کنار این رود، بسیار آرامش‌بخش خواهد بود.

تمامی تور‌های صربستان را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر بررسی کنید، این تورها با پرواز‌های ماهان و قشم ایر اجرا می‌شوند و در فرودگاه نیکلا تسلا به همراه ترنسفر‌های رایگان آژانس، به هتل محل اقامت خود می‌رسید.

در این شهر، ساختمان‌های تاریخی در کنار موزه‌ها و کلیساهای قدیمی، داستان‌های زندگی و تاریخی این مردم اروپای شرقی را در دل خود جای داده‌اند. برای آشنا شدن بیشتر با تاریخ آنها، به موزه یوگوسلاوی و موزه نیکولا تسلا، سری بزنید.

در اینجا هتل‌های خوبی ساخته شده، از هتل‌های سه ستاره مناسب تا پنج ستاره‌های مجلل، هر کدام که باب سلیقه و بودجه شما باشد را می‌توانید انتخاب کنید، تمامی این هتل‌ها برای گردشگران آژانس، صبحانه سرو می‌کنند.

یادتان باشد در صربستان، نیازی به دلار یا یورو برای خرج کردن ندارید و واحد پولی آن، دینار صربستان است. برای معاشرت با مردم محلی، به بازار کالنیک بروید که انواع محصولات طبیعی تره‌بار را برای عرضه دارند، در اطراف این بازار، پر است از مغازه‌های با مزه سوغاتی فروشی، کافه و رستوران که حسابی شهرگردی می‌کنید.

با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید. برای سفر و دیدن مردمی جدید، تور صربستان در این تابستان انتخاب بسیار مناسبی است.

نظر شما