شناسهٔ خبر: 26853974 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تسلیت سران قوا و شخصیت ها به سردار حقانیان

تهران - ایرنا- در پی درگذشت پدر سردار «سید وحید حقانیان» معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری، سران قوای سه گانه، مقام ها و شخصیت های سیاسی و نظامی در پیام های جداگانه ای این ضایعه را به وی تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، رییس قوه مجریه، مقننه و قضائیه ، مقام ها و شخصیت های سیاسی جناح های مختلف کشور طی پیام های جداگانه، ضایعه درگذشت «سید حسن حقانیان» پدر معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفتند.
«حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی با تسلیت درگذشت حاج سید حسن حقانیان پدر «سید وحید حقانیان» معاون امور ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب از درگاه احدیت برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.
همچنین «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی خطاب به وحید حقانیان نوشت: درگذشت پدر بزرگوارتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از خداوند مسالت می کنم.
«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه نیز با تسلیت درگذشت پدر معاون امور ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب، نوشت: «اینجانب این مصیبت را به جنابعالی تسلیت عرض کرده و برای شما و دیگر بازماندگان صبر و اجر و برای آن فقید سعید مغفرت و رحمت واسعه از درگاه خالق یکتا مسالت می کنم.»
امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش نیز با تسلیت درگذشت پدر سید وحید حقانیان، نوشت: «درگذشت ابوی ارجمندتان موجب تالم و تاثر شد اما در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست که حضرتش فرمود: و بشرالصابرین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. ضمن ابراز همدردی از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و دیگر بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت دارم.»
جمعی از اعضای هیات دولت نیز در پیام هایی درگذشت ابوی معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفتند. «محمد باقر نوبخت» سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه،«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان، «امیر حاتمی» وزیر دفاع، «سید محمد علی بطحایی» وزیر آموزش و پرورش، «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات، «سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، «محمد شریعتمداری» وزیر صنعت، «شهیندخت مولاوردی» دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی ، معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، با انتشار پیام هایی درگذشت پدر وحید حقانیان را تسلیت گفتند.
در متن تسلیت وزیر دفاع آمده است: «اینجانب درگذشت عبد صالح و مومن خداوند را که افتخار تربیت فرزند برومندی را در بیت خود داشت که از خادمان و یاوران نظام مقدس جمهوری اسلامی باشید، به جنابعالی و بازماندگان محترم تسلیت عرض کرده و از درگاه پروردگار متعال برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر مسالت می کنم.»
در پیام وزیر ورزش نیز آمده است: «درگذشت والد مکرمتان که از محبان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بوده و با تربیت فرزندی شایسته همانند جنابعالی باعث خدمات فراوانی به عالم اسلام شد، تسلیت عرض می کنم. خداوند روح‌ آن‌ مرحوم‌ را مشحون‌ از رحمت‌ و فضل‌ خود قرار دهد و او را با اولیاالله‌ و شهیدان سرافرازش محشور فرماید.»
«سید محمدعلی شهیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن ابراز همدردی، این مصیبت را به وحید حقانیان و خانواده محترم تسلیت عرض کرد.
«عباس محمد حسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز با تسلیت درگذشت سید حسن حقانیان، خطاب به سردار وحید نوشت: « بی شک تربیت فرزندی چنین خدوم و متدین به اسلام، انقلاب، نظام اسلامی و یاری وفادار برای مقام معظم رهبری، حاصل تربیت پدری مومن، متدین و وارسته است. اینجانب با اعلام تسلیت و همدردی در این مصیبت بزرگ از خداوند سبحان برای ایشان غفران الهی و برای حضرتعالی و بیت مکرم صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می کنم.»
آیت الله احمد جنتی رییس شورای نگهبان ، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران، «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان، «سید علی قاضی عسکر» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، «سید حسن خمینی» نوه امام راحل (ره)، «محمدرضا عارف» نماینده مجلس و رئیس فراکسیون امید، «محمدحسین مقیمی» استاندار تهران، «علاء الدین بروجردی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، «حسینعلی شهریاری» نماینده مردم زاهدان، «حیدر مصلحی» وزیر پیشین اطلاعات، «سردار باقرزاده» مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، «پیر حسین کولیوند» سرپرست اورژانس کشور و سرتیپ «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا با انتشار پیام های جداگانه درگذشت پدر معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری را تسلیت گفتند.
به گزارش ایرنا، «سید حسن حقانیان» پدر سید وحید حقانیان، معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری روز پنجشنبه 28 تیرماه دار فانی را وداع گفت. به همین مناسبت مجلس ختمی فردا(یکشنبه 31 تیرماه) از ساعت 18 تا 19:30 در مسجد نور واقع در میدان دکتر فاطمی برگزار می شود.
سیام**3202

نظر شما