شناسهٔ خبر: 26852427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه «مهارت و اشتغال» در بیرجند

«حسین خوش‌آیند» از برگزاری نمایشگاه «مهارت و اشتغال» با هدف نمایش دستاوردهای مهارت‌آموزان فنی‌وحرفه‌ای خواهران در بیرجند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «حسین خوش‌آیند» مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح نمایشگاه «مهارت و اشتغال» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف نمایش دستاوردهای مهارت‌آموزان این مرکز همزمان با هفته ملی مهارت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مهارت و اشتغال از 30 تیر لغایت 6 مرداد در بیرجند دایر است، افزود: علاقمندان می توانند از ساعت 8 صبح لغایت 17 از این نمایشگاه دیدن کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های این اداره در هفته ملی مهارت گفت: بازدید همگانی از مراکز فنی‌ و حرفه‌ای، برگزاری دوره ها به صورت فشرده برای بازدید کنندگان از جمله دوره های نقاشی روی شیشه و حکاکی روی چرم و بازدید مسئولان از مرکز از دیگر برنامه های این مرکز در هفته ملی مهارت است.

نمایشگاه «مهارت و اشتغال» در بیرجند گشایش یافت

خوش آیند اضافه کرد: اجرای دوره های آموزشی کارآفرینی و ایجاد فرهنگ مهارت آموزی، اجرای دوره های سفارش محور برای سایر دستگاه های دولتی، تعامل با اتحادیه و اصناف جهت برگزاری دوره های صنف و صنایع، برگزاری دوره های آموزشی از جمله برنامه های این مرکز تا پایان سال جاری است.

نمایشگاه «مهارت و اشتغال» در بیرجند گشایش یافت

وی به افزایش 16 حرفه جدید تا پایان امسال در مرکز فنی و حرفه ای خواهران بیرجند اشاره و بیان کرد: ساخت جاکلیدی چرم با دست، شبیه سازی محیط های صنعتی با نرم افزار factory 1/0، معرق دو رو، مربی نقاشی کودک، چاپ و نقاشی با استنسیل، ساخت زیور آلات با خمیر ایتالیایی، دوزنده زیورآلات چرمی و... از جمله این دوره ها است.

انتهای پیام/

نظر شما