شناسهٔ خبر: 26852153 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

رقابت های کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه؛

طاهری به نیمه نهایی رسید/ جدال حساس علیاری و حسینی در رده‌بندی

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه امروز در پنج وزن دوم پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه 2 بر صفر از سد صالح آیدین از ترکیه گذشت. وی در دور بعد نیز با نتیجه 4 بر یک علی چنگیز دیگر نماینده کشور ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. طاهری در این مرحله به مصاف ژان بلنیوک، دارنده مدال‌های نقره المپیک و طلا و برنز جهان از اوکراین می‌رود.

عصر امروز دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات پنج وزن نخست نیز برگزار می‌شود که مهدی علیاری و امیرحسین حسینی در جدالی حساس در مسابقه رده بندی وزن 97 کیلوگرم به مصاف هم می‌روند.

* نتایج کشتی‌گیران کشورمان در روز نخست این مسابقات نیز به شرح زیر است:

مهدی علیاری در دور نخست مقابل ریوازی نادراشویلی نفر سوم جهان از گرجستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز مقابل اوزور ژوزف‌بیکوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. علیاری در این مرحله مقابل الکسی لودیا از کشور گرجستان با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد، اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. علیاری در دیدار شانس مجدد با نتیجه 7 بر صفر بکسلطان محموداف از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار  به مصاف حسینی دیگر نماینده کشورمان می‌رود.

امیرحسین حسینی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه یک بر یک آندری گالدخیخ از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل جاوید حمزاتوف نفر سوم المپیک (85 کیلوگرم) از کشور بلاروس با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله مقابل الکسی لودیا از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

نظر شما