شناسهٔ خبر: 26851993 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه همشهری | لینک خبر

امیری در ترابوزان؟

صاحب‌خبر -

روز گذشته رسانه‌های ورزشی ترکیه اعلام کردند وحید امیری در این کشور به سر می‌برد و با باشگاه ترابوزان‌اسپور به مذاکره نشسته است. رئیس باشگاه ترابوزان‌اسپور با تایید این خبر اعلام کرد: «ما با وحید امیری به توافق رسیده‌ایم و پس از تست‌های پزشکی آخرین جلسه‌مان را با او برگزار خواهیم کرد. تیم ما دوم مرداد به ترکیه برمی‌گردد و امیری از این تاریخ کارش را با تیم آغاز خواهد کرد.»

  امیری می‌خواهد در اروپا بازی کند
هافبک سرخپوشان که در دو فصل گذشته یکی از ستاره‌های پرسپولیس بود در جام‌جهانی هم توانست درخشش خوبی داشته باشد و حالا به‌دنبال این است تا فوتبال خود را در اروپا دنبال کند. امیری در شرایطی به‌دنبال لژیونر شدن است که برانکو روی تمدید قرارداد با این بازیکن تاکید ویژه‌ای دارد اما به‌نظر می‌رسد که خود امیری دلش با رفتن به اروپاست و می‌خواهد در چند سال باقیمانده از فوتبال خود اروپا را هم تجربه کند.

  باشگاه پرسپولیس: برای تمدید ناامید نیستیم
در شرایطی که روز گذشته اعلام شد امیری با تیم ترکیه‌ای به توافق رسیده اما مسئولان باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوارند تا بتوانند با این بازیکن تمدید کنند. یکی از مسئولان باشگاه دیروز به همشهری گفت: «ما می‌دانستیم امیری از ترکیه پیشنهاد دارد اما ما هم مبلغ خوبی را به این بازیکن پیشنهاد داده‌ایم و به همین دلیل هنوز ناامید نیستیم. فکر می‌کنم هنوز هم شانس خوبی برای تمدید با امیری داریم.»

  الریان هم هست
در همین شرایط خبر رسید که ترابوزان تنها مشتری امیری نیست و او در قطر هم خواهان دارد. دیروز تیتر چند روزنامه قطری به پیشنهاد جدی الریان برای خرید این بازیکن اختصاص داشت. این رسانه‌ها البته در مطالب خود به صحبت‌های مطرح‌شده در رسانه‌های ایرانی استناد کرده و نوشته‌اند امیری یکی از نامزدهای پیوستن به تیم الریان قطر است.

  امیری برگردد نیمکت‌نشین است
نکته مهم در خصوص وحید امیری این است که او تمام روزهای بدنسازی پرسپولیس را از دست داده و به همین دلیل در صورتی که قید ترکیه و اروپا و قطر و... را بزند و بخواهد با پرسپولیس تمدید کند باید کار خود را از روی نیمکت پرسپولیس آغاز کند و فعلا نمی‌تواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند.
 

نظر شما