شناسهٔ خبر: 26850330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از کهگیلویه و بویراحمد:

حضور ۴فیلم حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد درجشنواره ملی فیلم ایثار

یاسوج- چهار فیلم تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به بخش مسابقه جشنواره ملی فیلم ایثار راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بعداز ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: فیلم های کوتاه "ته ته"، "پایی که جاماند" و کلیپ های "بلبل شیدا" و "همسنگری" از تولیدات حوزه هنری استان به بخش مسابقه جشنواره ملی فیلم ایثار راه یافتند.

شریف اسلامی افزود: موضوع این آثار، فرهنگ ایثار و مقاومت است که توسط هنرمندان فیلمساز استان خلق شده اند.

اسلامی تصریح کرد: فیلم "ته ته" به کارگردانی سید جواد هادی اصل، فیلم "پایی که جاماند" به کارگرانی سعید کریمی و کلیپ های همسنگری و بلبل شیدایی نیز به کارگردانی سید جواد هادی اصل  آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره ملی ایثار هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت: این برای اولین بار است که چهار فیلم از استان در بخش مسابقه این جشنواره در سینما فلسطین تهران به نمایش درآمده و به رقابت با سایر آثار خواهند پرداخت.

اسلامی ابراز داشت: این آثار با هدف ایجاد محتوا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه هنری استان تولید شده و پیش از این نیز در شبکه های مجازی هم منتشر شده بودند.

اسلامی افزود: جشنواره فیلم ایثار از امروز به مدت سه روز در شهر تهران ادامه دارد.

وی ابراز داشت: داوری آثار این جشنواره را  مصطفی رزاق کریمی، مهدی فرجی، سید حسین حقگر، محمد تقی فهیم و مرجان ریاحی بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره با شعار ترویج فرهنگ ایثار و افزایش امنیت و آرامش در شش بخش مستند، داستانی، پویانمایی، نماهنگ، فیلم های مردمی و فیلمنامه برگزار می شود.

نظر شما