شناسهٔ خبر: 26849949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

حاشیه ها تمامی ندارد

اختلاف نظر بر سر ساعت بازی پدیده- پرسپولیس!

مسئولان استان خراسان رضوی و سازمان لیگ فوتبال بر سر برگزاری مسابقه افتتاحیه لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) اختلاف نظر دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین،پس از کش و قوس های فراوان و به دلیل ترمیم ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مسئولان استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس با برگزاری دیدار افتتاحیه پدیده و پرسپولیس موافقت کردند اما شب گذشته در برنامه تلویزیونی ورزش خراسان رضوی اتفاقات دیگری افتاد تا پالس های منفی برای هواداران ارسال شود؛ حیدر خوش نیت سرپرست فرمانداری مشهد با انتقاد از زمان برگزاری مسابقه گفت:با توجه به قرار داشتن ورزشگاه امام رضا(ع) در مرکز شهر، درخواست کردیم بازی به جای ساعت ۲۰:۴۵ در ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شود.اما سعید فتاحی بلافاصله روی خط آمد و پاسخ خوش نیت را داد تا حواشی ورزشگاه امام رضا(ع) پیش از آغاز لیگ هجدهم آغاز شود؛ فتاحی در پاسخ به خوش نیت افزود: طبق برنامه از قبل اعلام شده، بازی باید در همان ساعت ۲۰:۴۵ برگزار شود و امکان تغییر آن وجود ندارد. بروز مشکل برای رعایت استانداردهای مدنظر فیفا و تداخل زمان درخواستی با اذان مشهد و تهران، از دلایل عدم امکان تغییر ساعت بازی افتتاحیه لیگ برتر در مشهد است. اما خوش نیت بازهم پاسخ فتاحی را داد و همه چیز را به جلسه روز یکشنبه موکول کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها بر اساس این تغییر ساعت انجام شده و امیدواریم سازمان لیگ با آن موافقت کند؛ در جلسه شورای تامین استان که روز یکشنبه برگزار خواهد شد در خصوص این مسئله تصمیم گیری خواهیم کرد و امیدواریم سازمان لیگ به این تصمیم احترام بگذارد.

پس از این گفتگو برادران روی آنتن آمد و نحوه بلیط فروشی دیدار افتتاحیه را تشریح کرد؛ برادران گفت: تلاش های زیادی انجام شده تا بلیط فروشی به صورت اینترنتی انجام شود اما تصمیم نهایی فردا(شنبه) انجام خواهد گرفته شد و از طریق رسانه های معتبر اعلام خواهد شد. از روز چهارشنبه بلیط فروشی آغاز خواهد شد اما روش آن هنوز مشخص نیست و انشالله بهترین تصمیم در خصوص این بازی بزرگ گرفته خواهد شد. یکی از پیشنهادات باشگاه پدیده درخصوص نحوه بلیت‌فروشی بر این اساس بود که تمهید ویژه‌ای برای هواداران وفادار پدیده اندیشیده شود و اگر بلیت همه بازی‌ها را به صورت یکجا خریداری کنند، تخفیف ویژه‌ای برای‌شان در نظر گرفته شود. فلذا قیمت بلیت که از ابتدای سال ۹۷ به مبلغ ده هزار تومان افزایش یافته برای هوادارانی که همه و یا تعداد قابل توجهی را خریداری می‌کنند، کاهش محسوس داشته باشد؛ بنابراین یک تخفیف ویژه برای هواداران وفادار که خواهان خریداری تمامی ۱۵ بلیت بازی‌های خانگی پدیده هستند، وجود دارد و این هواداران در اولویت هستند که ان‌شاالله در این زمینه نیز اطلاع‌رسانی خواهیم کرد تا بتوانیم از ظرفیت حداکثری هواداران پرشور و ثابت پدیده استفاده کنیم.قطعا برای دیدار افتتاحیه لیگ برتر، سهمیه مشخص و قانونی برای هواداران تیم میهمان یعنی پرسپولیس در نظر خواهیم گرفت. .



برادران در ادامه صحبت هایش در خصوص دیدار افتتاحیه لیگ هجدهم بین پدیده و پرسپولیس به میزبانی مشهدی ها گفت: برای هماهنگی بازی پدیده و پرسپولیس از ۵۰ روز قبل و دقیقاً یک روز پس از انجام قرعه‌کشی لیگ برتر مکاتباتی را انجام دادیم تا بتوانیم به کمک مسئولان ذیربط، بازی را در شرایط مناسب برگزار کنیم؛ درخصوص ساعت برگزاری بازی نیز بنده فردا در تهران حضور خواهم یافت تا بتوانیم رایزنی بیشتری در این زمینه داشته باشیم و شرایط به گونه‌ای باشد که هم سازمان لیگ و هم فرمانداری به رضایت نسبی برسند.

او همچنین در خصوص آخرین وضعیت سیاه جامگان ضمن ابراز تأسف از عدم همکاری مسئولان و مدیران شهری گفت: این تیم در بلاتکلیفی به سر می برد و هنوز مدیران شهری نتوانسته اند به وعده های خود عمل کنند؛ امیدواریم به زودی تکلیف این تیم نیز مشخص شود و از انحلال و یا سقوط این تیم به دسته دوم جلوگیری شود.

برادران در خصوص مکان احتمالی برگزاری دیدارهای سیاه جامگان در لیگ دسته اول اضافه کرد: با توجه به شرایط ورزشگاه ثامن الائمه تلاش داریم نظر شورای تامین استان را جلب کرده تا بازی های سیاه جامگان مشهد در لیگ دسته اول را به ورزشگاه امام رضا (ع) انتقال دهیم در غیر اینصورت مجبور هستیم دیدارهای این تیم را در ورزشگاه تختی مشهد برگزار نماییم؛ لازم به ذکر است ورزشگاه ثامن الائمه مشهد پس از پایان لیگ هفدهم مورد بارسازی قرار گرفته است.

گفتنی است هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه ۴ مردادماه با برگزاری دیدار پدیده و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع) افتتاح خواهد شد؛ ساعت برگزاری این دیدار متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

نظر شما