شناسهٔ خبر: 26846061 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلر کامیکِ دوبلهِ صوتی و تصویری “شوالیه تاریکی بازمیگردد.” کاری از گروه دوبله ریوایولریا

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی. من، آرتین مرادیانس از گروه ریوایولریا هستم و امروز، مفتخریم که شما رو در وبسایت گیمفا، و با مجموعه سریال کامیکی متحرکِ “شوالیه سیاه باز میگردد”، همراهی کنیم. گفتنی است که این اولین محصول اختصاصی گروه دوبله ریوایولریا، برای این وبسایت عالی و پر طرفدار در زمینه بازی های ویدیویی هستش.

صاحب‌خبر -
تریلر کامیکِ دوبلهِ صوتی و تصویری “شوالیه تاریکی بازمیگردد.” کاری از گروه دوبله ریوایولریا

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی.
من، آرتین مرادیانس از گروه ریوایولریا هستم و امروز، مفتخریم که شما رو در وبسایت گیمفا، و با مجموعه سریال کامیکی متحرکِ “شوالیه سیاه باز میگردد”، همراهی کنیم.
گفتنی است که این اولین محصول اختصاصی گروه دوبله ریوایولریا، برای این وبسایت عالی و پر طرفدار در زمینه بازی های ویدیویی هستش.

امیدواریم که از کیفیت کار تا حد بالایی مورد قبول شما عزیزان باشه، تا لذت کافی رو از هر قسمت ببرید. خب، گمونم صحبت کافیه، میریم سراغ یه توضیحات مختصر راجع به داستان و در نهایت، تریلر این کار.

️پیش درآمدی که باید قبل مشاهده این سری، از آن ها مطلع باشید:

اینبار هم نجوای خفاش…
بار دیگر گاتهام ضربه ها میخورد. غیاب او تنها آغاز پایان بی سرانجام بود‌‌. بتمن بیش از یک دهه است که خود را نشان نداده. آسمان سیاه گاتهام ۱۰ سال است که نقش خفاشی را نپذیرفته‌.
شوالیه تاریکی ها بر میگردد.
اما اینبار…

️تاریخ پخش قسمت ها:

قسمت اول: ۴ مرداد ماه
قسمت دوم: ۱۱ مرداد ماه
قسمت سوم: ۱۸ مرداد ماه

“این شما و این هم تریلر بازگشت شوالیه تاریکی”
“پخش اختصاصی از وبسایت گیمفا”

گروه گویندگی revivaleria قصد داره تا با فعالیت در زمینه کامیک در هر حوزه ای، این فرهنگ غنی رو در جامعه ایرانی، گسترش بده. بنابراین از شما عزیزان، تقاضای حمایت و پشتیبانی از گروه رو داریم.

 

 

دانلود

____

اگر علاقه به گویندگی دارید، و یا تجربه ای در این زمینه دارید، خانم یا آقا، می تونید با ارسال دو دیالوگ ظبط شده با آیدی تلگرام زیر در ارتباط باشید.
همچنین اگر توانایی ای در زمینه اِدیت و صدا برداری بر روی ویدیو، و همچنین
آهنگ سازی دارید، می تونید با آیدی زیر در ارتباط باشید.
@Revivaleriabackup
____

نظر شما