شناسهٔ خبر: 26845463 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مالک ماشین‌سازی:

نام گسترش‌فولاد و ماشین‌سازی تغییر می‌کند/ زنوزی پیشنهاد ۱۸ میلیاردی را رد کرد

نصر: مالک ماشین‌سازی می‌گوید: بازیکنان گسترش فولاد و ماشین سازی تغییری نمی‌کنند و تنها اسم این دو تیم تغییر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، رسول خطیبی درباره لیگ برتری شدن ماشین‌سازی اظهار کرد: تیم‌های تبریزی فرق زیادی باهم ندارند. هر ۳ تیم شهر تبریزی، دوست‌داشتنی هستند و امیدوارم موفق باشند. به هرحال ماشین‌سازی از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال است و امیدوارم در کنار تراکتورسازی روزهای خوبی را در لیگ هجدهم پشت سر بگذارند.

وی افزود: این لطف و موهبت آقای زنوزی بود که باعث شد سبزپوشان تبریزی لیگ برتری شوند. زنوزی کار بزرگی را انجام داد و چه من در تیم باشم یا نباشم، دوست دارم موفقیت‌های ماشین‌سازی را ببینم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر تعیین تکلیف مالکیت تیم‌های ماشین‌سازی و گسترش فولاد اظهار کرد: قرار است نام دو تیم تغییر کند و باقی کارها را نیز آقای زنوزی انجام می‌دهند و تصمیم نهایی را هم ایشان خواهند گرفت. به هرحال این کار لطف ایشان بود و قطعا بهترین تصمیم را هم برای سرنوشت این تیم دو تبریزی خواهد گرفت.

خطیبی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فصل آینده با چه سمتی در ماشین‌سازی حاضر خواهد بود، گفت: تنها خواهش من از آقای زنوزی این بود که ماشین‌سازی به لیگ برتر بیایند و با بزرگواری ایشان مورد قبول واقع شد. ایشان درباره مالکیت ماشین‌سازی تصمیم خواهند گرفت و کار بزرگ ایشان که باعث شد امتیاز یک تیم لیگ برتری برای فوتبال آذربایجان بماند، فراموش نخواهد شد. من خودم شاهد هستم که برای واگذاری امتیاز گسترش فولاد، ایشان پیشنهادهای ۱۸ میلیاردی نیز از چند تیم لیگ یکی دریافت کرد ولی قبول نکرد تا این تیم به استان دیگری برود.

او ادامه داد: من ماشین‌سازی را برای خودم نمی‌خواهم و تنها هواداران برای من مهم هستند. زنوزی در قبال مدیریت، بازیکنان و کادرفنی تصمیم خواهد گرفت که ما قطعا آن را اطاعت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما