شناسهٔ خبر: 26845446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار خراسان جنوبی:

۸۰۰میلیون تومان برای مبارزه با مواد مخدر در خراسان جنوبی هزینه شد

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۸۰۰ میلیون تومان در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان طی سال گذشته هزینه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی صبح شنبه در همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر در استان بیان کرد: مافیا و گروه‌های مختلفی به دنبال این هستند که در کم‌ترین زمان به بالاترین سوددهی برسند.

وی با اشاره به آسیب‌های مواد مخدر بیان کرد: بر هم زدن نظم اقتصادی، مسائل مربوط به پول شویی و رخنه در انسجام خانواده‌ها برخاسته از اعتیاد است.

اسماعیلی با بیان اینکه باید با نگاه جدی تری در زمینه مبارزه با مواد مخدر ورود کنیم، اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین گام در پیشگیری از مواد مخدر، فرهنگ‌سازی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر باید تمام اقشار اعم از روحانیت، آموزش و پرورش و خانواده‌ها پای کار باشند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های جمعی نقش موثری در امر پیشگیری از مواد مخدر دارند، گفت: باید باورهای نادرست از مصرف مواد مخدر را از بین ببریم.

اسماعیلی با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در کاهش آسیب‌های مواد مخدر بیان کرد: باید درسی تحت عنوان «مبارزه با ماد مخدر» از مقطع دبستان تدریس شود.

وی با بیان اینکه استانداری خراسان جنوبی آماده همکاری با هرگونه اقدام اجتماعی برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دارد، گفت: در زمینه مبارزه با مواد مخدر طی سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم.

نظر شما