شناسهٔ خبر: 26844901 - سرویس عکس
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

فیلم: کسی به مدرک دکتری روحانی شک نکرده بود/ روحانی مخفیانه به انگلیس می رفت

کامران غضنفری با کتاب «راز قطعنامه» شناخته شد؛ هر چند بیش از آن هم دستی بر آتش نوشتن و پژوهش داشت، اما راز قطعنامه به دلیل موضوع جنجالی اش باعث دیده شدن بیشتر غضنفری شد کتابی که تا به امروز بیش از ۶۰ هزار نسخه فروش رفته است. غضنفری بعد از این تجربه‌های موفق دست به انتشار کتاب یا به قول خودش مقاله مفصل در مورد پیشنه، زندگی و عملکرد حسن روحانی در فضای مجازی زده است. او می‌گویید دلیل عدم چاپ این کتاب این است که چند کتاب ملایم‌تر در اختیار وزارت ارشاد قرار داده است که هنوز با گذشت شش ماه اجازه انتشار ندادند از این رو مطمن بودم که این کتاب اچازه چاپ نخواهد گرفت. کتاب حسن روحانی در یک نگاه واکنش اصلاح طلبان و حامیان روحانی را در پی داشت و آن‌ها آن را به شبنامه‌های قبل از انقلاب تشبیه کردند. در مقابل عضنفری و حامیان کتاب معتقد اند این کتاب تنها به طرح چند پرسش پرداخته است که بهتر است اصلاح طلبان به جای فرافکنی پاسخ پرسش‌ها را بدهند.

صاحب‌خبر -

سرویس عکس و فیلم فردا: کامران غضنفری با کتاب «راز قطعنامه» شناخته شد؛ هر چند بیش از آن هم دستی بر آتش نوشتن و پژوهش داشت، اما راز قطعنامه به دلیل موضوع جنجالی اش باعث دیده شدن بیشتر غضنفری شد کتابی که تا به امروز بیش از ۶۰ هزار نسخه فروش رفته است. غضنفری بعد از این تجربه‌های موفق دست به انتشار کتاب یا به قول خودش مقاله مفصل در مورد پیشنه، زندگی و عملکرد حسن روحانی در فضای مجازی زده است. او می‌گویید دلیل عدم چاپ این کتاب این است که چند کتاب ملایم‌تر در اختیار وزارت ارشاد قرار داده است که هنوز با گذشت شش ماه اجازه انتشار ندادند از این رو مطمن بودم که این کتاب اچازه چاپ نخواهد گرفت. کتاب حسن روحانی در یک نگاه واکنش اصلاح طلبان و حامیان روحانی را در پی داشت و آن‌ها آن را به شبنامه‌های قبل از انقلاب تشبیه کردند. در مقابل عضنفری و حامیان کتاب معتقد اند این کتاب تنها به طرح چند پرسش پرداخته است که بهتر است اصلاح طلبان به جای فرافکنی پاسخ پرسش‌ها را بدهند.

قسمت اول گفتگوی تفصیلی فردا با کامران غضنفری را در این ویدئو مشاهده فرمایید.

mp4
<div id="video-display-embed-code_867904" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.fardanews.com/fa/news/play/embed/846916/867904?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما