شناسهٔ خبر: 26844471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی | لینک خبر

گزارش هفتمین گردهمایی مسئولین کارگروه جستجو و نجات هیئت‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان‌های سراسر کشور

صاحب‌خبر -

هفتمین گردهمایی مسئولین کارگروه جستجو و نجات هیات های کوهنوردی استان های سراسر کشور برگزار گردید:

به گزارش بخش جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی هفتمین گردهمایی مسئولین کارگروه جستجو و نجات هیات های کوهنوردی استان های سراسر کشور در تاریخ پنجشنبه ۲۸ تیرماه ۹۷ برگزار گردید.

در این گردهمایی که با حضور ۱۴ استان کشور در سالن اجتماعات مدیریت بحران شمیرانات تشکیل شد در زمینه ارتقای سیستم جستجو، امداد و نجات و همکاری مشترک ارگانهای مسئول بحث و تبادل نظر گردید.

در این گردهمایی آقایان محمود میرنوری دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، دکتر حمید مساعدیان مسئول بخش جستجو و نجات فدراسیون، شاهین فتحی مسئول عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر و کبادی مسئول واحد کوهستان هلال احمر و درخشان  مدیر EOC و مرکز مدیریت حوادث کشور و مسئولین بخش های فعال کارگروه جستجو و نجات فدراسیون حضور داشتند در زمینه های همکاری مشترک فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و سازمان امداد و نجات هلال احمر راهکارهای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این گردهمایی از استان های فعال در عرصه امداد و نجات کوهستان تقدیر و قدردانی گردید.
استان های فعال و برتر در عرصه جستجو و نجات کوهستان کشور به ترتیب استان های تهران، مازندران و مرکزی معرفی گردیدند.

همچنین در این گردهمایی تشکیل کمیسیون ایمنی ارتفاعات کوهستانی ایران، طرح جامع امداد و نجات کوهستان که از طرف فدراسیون کوهنوردی به استان های سراسر کشور ابلاغ گردیده، جلسه پرسش و پاسخ در زمینه مشکلات جاری در امر جستجو و نجات کشور، معرفی سامانه جستجو و نجات کوهستان، گزارش کارشناسی حوادث کول‌جنو و سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا و همچنین مسائل جاری بحث و تبادل نظر گردید.

حمید مساعدیان - مسئول بخش جستجو و نجات کوهستان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

عکس ها در ادامه: 

نظر شما