شناسهٔ خبر: 26843712 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه خبر داد؛

شهادت ۱۰ رزمنده در درگیری با تروریست‌ها در مریوان و انفجار زاغه مهمات

در حمله شب گذشته اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب و وابسته به استکبار جهانی به پاسگاه مرزی اقع در روستای دری در منطقه مریوان و متعاقباً انفجار زاغه مهمات، ۱۰ تن از رزمندگان اسلام به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -
قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله تروریست‌های ضد انقلاب و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی در روستای دری منطقه مریوان و شهادت ۱۰ تن از رزمندگان اسلام خبر داد.

به گزارش «تابناک»؛ در حمله شب گذشته (جمعه ۹۷ /۴/ ۲۹) اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب و وابسته به استکبار جهانی به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، واقع در روستای دری در منطقه مریوان (استان کردستان) و متعاقباً انفجار زاغه مهمات، ۱۰ تن از رزمندگان اسلام به شهادت رسیدند.

بر اساس این اطلاعیه، در این درگیری، تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و شماری نیز زخمی و متواری شدند؛ رویدادی که برخی منابع خبری، وقوع آن را در بامداد امروز ذکر و شمار شهدای آن را 11 تن ذکر کرده‌اند. از جمله خبری که به نقل از رضا میرزایی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان منتشر شده و بر اساس آن، در درگیری مسلحانه رخ داده، ۱۱ تن شهید و هشت نفر نیز زخمی شده‌اند.
 
رویدادی که هنوز هویت تروریست‌های رقم زننده‌اش مشخص نشده و هیچ حزب یا گروهی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است؛ اما در اطلاعیه قرارگاه حمزه با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های رزمندگان کشورمان تأکید شده که عاملانش باید در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان کشورمان باشند.
 

نظر شما