شناسهٔ خبر: 26843514 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

روسیه تحریم خرید مواد غذایی از کشور‌های غربی را تمدید کرد

رئیس جمهوری روسیه اواسط ماه جاری میلادی دستور تمدید تحریم خرید مواد غذایی از کشور‌های تحریم کننده روسیه را صادر کرد و کابینه دولت موظف شد تدابیر لازم برای اجرای این دستور را اتخاذ کند. اقلامی همچون محصولات کشاورزی، انواع گوشت، محصولات دریایی، میوه و صیفی جات و محصولات لبنی در فهرست تحریم‌های روسیه علیه غرب قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دولت روسیه تحریم خرید مواد غذایی از کشور‌های غربی و تحریم کنندگان روسیه را تا پایان سال ۲۰۱۹ تمدید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ریانووستی، رئیس جمهوری روسیه اواسط ماه جاری میلادی دستور تمدید تحریم خرید مواد غذایی از کشور‌های تحریم کننده روسیه را صادر کرد و کابینه دولت موظف شد تدابیر لازم برای اجرای این دستور را اتخاذ کند.
«دیمیتری مدودیف» نخست وزیر روسیه به تازگی در جلسه دولت که به بررسی مسائل تجارت بین المللی اختصاص داشت بر ضرورت تمدید تحریم‌های متقابل روسیه با توجه به تمدید تحریم‌های اتحادیه اروپا و برخی کشور‌ها علیه روسیه تاکید کرد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در ماه اوت سال ۲۰۱۴ در پاسخ به تحریم‌های کشور‌های غربی علیه روسیه طی دستوری، واردات محصولات کشاورزی مواد خام و مواد غذایی از کشور‌های تحریم کننده روسیه را صادر کرده بود.
اقلامی همچون محصولات کشاورزی، انواع گوشت، محصولات دریایی، میوه و صیفی جات و محصولات لبنی در فهرست تحریم‌های روسیه علیه غرب قرار گرفته است.
این کشور‌ها شامل آمریکا، کانادا، استرالیا، نروژ و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۴ و در مساله اوکراین تحریم‌های گسترده‌ای را علیه روسیه اعمال کرده و صد‌ها شهروند و مقام این کشور در فهرست تحریمی غرب قرار گرفته اند.

برچسب‌ها:

نظر شما