شناسهٔ خبر: 26843009 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم:

لزوم بهره گیری از متخصصین در رشته ها

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: هیچ هیئتی بدون مشارکت و کمک متخصصین آن رشته ورزشی موفق نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در سخنان خود در مجمع انتخابات هیئت ورزش های همگانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه کرامت  اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف فدراسیون تمامی اعضا مجمع باید کمک کنند و اداره کل نیز تمام قد حمایت خودش را اعمال خواهد کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکید رهبر انقلاب اسلامی و توصیه رییس جمهور و توجه وزیر ورزش به ورزش همگانی، هیئت همگانی نسبت به تمام هیئت ها شرایط منحصر به فردی دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: هیچ هیئت ورزشی بدون مشارکت و کمک متخصصین آن رشته ورزشی موفق نخواهد بود و برای محقق شدن اهداف هیئت و فدارسیون باید یک نگاه یکسان به تمام مربیان، داوران ورزشکاران داشت.

عابدی با طرح این مطلب که تعامل با دستگاهای اجرای مختلف اهداف فدراسیون و اداره کل را جامعه عمل می پوشاند گفت: تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی از طریق نهادینه کردن و فرهنگی سازی حرکت به سمت ورزش همگانی محقق خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برای این که خواسته های عموم مردم محقق شود می بایستی از کلیه زیرساخت ها و نظر کارشناسان نخبه حاضر در این رشته های زیر مجموعه هیئت ورزش همگانی دعوت به عمل آید.

نظر شما