شناسهٔ خبر: 26842966 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدافع اسبق تیم ملی،مانع بزرگ انتقال امتیاز گسترش فولاد به ماشین سازی

تا زمانی که باشگاه گسترش فولاد مطالبات محمد نصرتی را پرداخت نکند، انتقال امتیاز این تیم به ماشین سازی قطعی نمی شود.

صاحب‌خبر -

مدافع اسبق تیم ملی،مانع بزرگ انتقال امتیاز گسترش فولاد به ماشین سازیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   پس از انتقال مالکیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به محمدرضا زنوزی، وضعیت مدیریتی و مالکیتی باشگاه گسترش فولاد که پیش از این در اختیار زنوزی قرار داشت با مشکلاتی مواجه شد و آبی و زردپوشان تبریزی دیگر نمی توانستند با مالکیت این فرد در لیگ برتر شرکت کنند.

با این وجود در فاصله شش روز تا آغاز لیگ هجدهم زنوزی تصمیم گرفت امتیاز گسترش فولاد را به ماشین سازی تبریز واگذار کند تا این تیم قدیمی پس از یک فصل غیبت درلیگ با مدیریت رسول خطیبی به این رقابت ها باز گردد. البته برای قطعی شدن این انتقال باید سهام باشگاه گسترش به صورت کامل انتقال داده شده دیون باشگاه گسترش فولاد پرداخت شود.

روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما درباره تعداد پرونده های تیم گسترش فولاد در این کمیته بیان کرد: محمد نصرتی تنها فردی است که پرونده او و باشگاه گسترش فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال جریان دارد و تا زمانیکه مالک این باشگاه مطالبات او را پرداخت نکند، انتقال امتیاز گسترش به ماشین سازی قطعی نمی شود. البته من اطلاعی از بدهی مالیاتی این باشگاه ندارم.

بیشتر بخوانید:انتقال امتیاز گسترش فولاد به ماشین سازی تبریز منع قانونی ندارد 

انتهای پیام/

اظهارات وثوق احمدی درباره انتقال امتیاز گسترش به ماشین سازی

 

نظر شما