شناسهٔ خبر: 26842700 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تنیس | لینک خبر

عباس قادری؛

نیم نگاهی به کسب عنوان در مسابقات ردههای سنی داریم / در حال آماده‌سازی 2 زمین در شاهرود هستیم

سمنان میزبان مسابقات تنیس ردههای سنی در دو بخش پسران و دختران است. ‌

صاحب‌خبر -

عباس قادری رئیس هیات تنیس استان سمنان با اعلام این خبر گفت: این مسابقات از امروز و در سه رده سنی زیر 10 ، 12 و 14  سال و در 2 بخش دختران و پسران آغاز و به مدت یک هفته به میزبانی هیات تنیس استان برگزار می شود. 
وی با اعلام اینکه در حال حاضر 5 زمین خاکی جهت برگزاری این رقابت‌ها آماده شده است، افزود: طبق برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته، این مسابقات در زمین‌های تنیس استادیوم تختی و کارگران سمنان در هر دو بخش دختران و پسران به انجام خواهد رسید.

رئیس هیات تنیس استان سمنان در ادامه عنوان داشت: ما در هر سه رده سنی این رقابت‌ها، ورزشکاران شایسته‌ای داریم و یقینا نیم نگاهی هم به کسب مقام نخست این مسابقات در یکی از این رده‌های سنی خواهیم داشت.
قادری با اعلام اینکه در نیمه مردادماه نیز سمنان میزبانی مسابقات کشوری رده B مناطق را عهده‌دار خواهد بود گفت: این مسابقات به صورت آزاد و در بخش مردان برگزار خواهد شد و به جز تعداد معدودی از قهرمانان کشور، تمامی بزرگان این رشته حضور خواهند داشت.

عباس قادری در خصوص میزان پیشرفت تنیس استان در سال‌های اخیر گفت: علاوه بر افزایش متقاضیان این رشته در این سال‌ها، از جهت زیرساخت‌ها نیز پیشرفت قابل قبولی داشتیم و در حل حاضر در حال آماده‌سازی 4 زمین تنیس در سمنان و 2 زمین در گرمسار هستیم. در شاهرود نیز با حمایت اداره کل ورزش و جوانان در حال آماده‌سازی 2 زمین دیگر هستیم.
وی ادامه داد: در صورتی که این زمین‌ها به بهره‌برداری برسد، استان سمنان به قطب تنیس کشور تبدیل خواهد شد و مسابقات بزرگ کشوری در این استان میزبانی می‌شوند.

با آغاز فصل تابستان و استقبال خانواده‌ها از رشته‌های ورزشی مختلف، تنیس نیز می‌تواند یکی از این گزینه ها باشد که قادری در این خصوص گفت: بر خلاف تصور عامه مردم، تنیس ورزش گرانی نیست و با تمهیداتی که اندیشیده شده است، خانواده‌ها می‌توانند با کمترین هزینه، فرزندان خود را در این رشته ثبت‌نام کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: موضوع مهم استعدادیابی در این ورزش به خوبی در استان در حال پیگیری است و علاقمندانی که به این رشته ورود پیدا می‌کنند، در صورتی که مستعد این ورزش باشند، توسط مربیان استان ظرف مدت کوتاهی به بازیکنان قابل سرمایه‌گذاری تبدیل خواهند شد.
گفتنی است: در حال حاضر بیش از 150 ورزشکار تنیس در استان مشغول فعالیت هستند.

 

نظر شما