شناسهٔ خبر: 26842089 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزادسازی ۲۱ روستا و مزرعه در حومه درعا و القنیطره/ خروج خفت‌بار تروریست‌ها از برخی مناطق

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های گسترده در جنوب این کشور، ۲۱ روستا و مزرعه را در حومه درعا و القنیطره از سلطه تروریست‌ها آزاد کرد.

صاحب‌خبر -

آزادسازی ۲۱ روستا و مزرعه در حومه درعا و القنیطره/ خروج خفت‌بار تروریست‌ها از برخی مناطقبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه الاخباریه سوریه، یک منبع نظامی از آزادسازی 21 روستا و مزرعه، پس از فروپاشی برخی گروه‌های تروریستی بر اثر حملات ارتش سوریه به مراکز تجمع و مواضع آنها در حومه درعا و القنیطره خبر داد.

به گفته این منبع، گروه‌های تروریستی به سرعت در حال فروپاشی هستند و برخی یگان های ارتش که در منطقه جنوب سوریه عملیات انجام می دهند، پیشروی های گسترده ای داشتند که به آزادسازی تعداد زیادی از شهرها، روستاها و مزارع در حومه شمال غربی درعا و حومه القنیطره، هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها و انهدام تسلیحات و تجهیزات آنها منجر شد.

تروریست های جبهه النصره پس از شکست های پی در پی، با خفت و خواری از حومه القنیطره به شمال سوریه منتقل شدند.

 برای پایان دادن به حضور تروریست ها در حومه القنیطره، گروهی از تروریست هایی که از حل و فصل اوضاع خود با حکومت سوریه سرباز زدند، از منطقه امباطنه به شمال سوریه منتقل شدند.

خبرنگار این شبکه گزارش داد: اتوبوس های حامل تروریست ها اکنون در حال خروج از حومه القنیطره هستند. این تروریست ها اکنون با خفت و خواری و با سلاح سبک خود بدون مهمات، در حال خروج از منطقه امباطنه هستند. بیشتر اتوبوس ها حامل عناصر مسلح هستند. این بار، پنج اتوبوس حامل تروریست ها بازرسی شدند.

ساکنان این منطقه که طی سال های گذشته از وجود این تروریست ها در رنج بودند، آنها را بدرقه می کنند.

وی در ادامه گفت: پس از خروج عناصر جبهه النصره، این مناطق خالی از تروریست ها خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما