شناسهٔ خبر: 26841480 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استعفای افتخاری، حسینی را به ترابوزان نزدیک کرد

با استعفای مدیر عامل باشگاه استقلال، مجید حسینی در آستانه عقد قرارداد با ترابوزان ترکیه قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از روزنامه‌ صباح، مجید حسینی مدافع فوتبال استقلال که پرونده حضورش در ترابوزان اسپور ترکیه تا حد زیادی منتفی شده بود، با استعفای سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال وارد مسیر تازه‌ای شده است. مدافع ۲۲ ساله استقلال امروز (شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ به ترکیه سفر خواهد کرد.

احمد آقااوغلو، مالک این باشگاه ترکیه‌ای اعلام کرد با استعفای افتخاری ماجرای مجید حسینی وارد فاز تازه‌ای خواهد شد و ما با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار این مدافع را جذب خواهیم کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، این‌ اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که با سر کار آمدن امیرحسین فتحی سرپرست مدیر عاملی جدید باشگاه استقلال، مجید حسینی راحت‌تر می‌تواند با آبی پوشان پایتخت به تفاهم برسد و یا قراردادش را با این تیم فسخ کند. حسینی که در زمان افتخاری به توافقاتی با باشگاه استقلال رسیده بود تا لیگ هجدهم را نیز برای این تیم تهرانی توپ بزند. با رفتن افتخاری نظرش دوباره تغییر کرد و می‌خواهد فصل بعد را در ترکیه بازی کند و هم بازی وحید امیری در ترابوزان اسپور شود. قرار است در صورت موفقیت حسینی در تست‌های پزشکی امروز (شنبه) این باشگاه ترکیه‌ای، این مدافع جوان فردا قراردادش را با  این تیم امضا خواهد کرد.

افتخاری در آخرین مصاحبه خود با رسانه‌ها اعلام کرده بود که حسینی حتی حاضر نیست با مبلغی بیش از دو برابر قرارداد فصل گذشته خود با استقلال تمدید کند و دوست دارد در فوتبال اروپا به ماجرا جویی خود ادامه دهد.

انتهای پیام

نظر شما