شناسهٔ خبر: 26841256 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز،  هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی است از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه ها منتشر می شود.

هازارد به رئال مادرید نزدیک شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
 
اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به نزدیک شدن زمان پیوستن هازارد بازیکن قدرتمند باشگاه چلسی به تیم رئال مادرید است. این باشگاه در تلاش است تا پس انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس این بازیکن را از باشگاه چلسی با مبلغی نزدیک به ۱۹۰میلیون یورو جذب کرده و به تیم خود آورد.

آرسنال از خرید آندره گومز منصرف شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
 
مسئولان باشگاه آرسنال به تازگی اعلام کرده اند که از خرید آندره گومز بازیکن باشگاه بارسلونا منصرف شده اند.این تیم اعلام کرده است که رقم خرید گومز بسیار زیاد است و به دنبال آن هستند تا رقم فروش این بازیکن کاهش یابد.گومز فصل پیش فوتبال اروپا اعلام کرده بود که دیگر راضی به حضور در بارسلونا نیست و به هر صورت ممکن از این تیم خارج خواهد شد.

۳ بازیکن مطرح فوتبال اروپا در لیست خرید های پپ

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
 
پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات تابستانی میرآلم پیانیچ، تیاگو آلکانترا و کواچیچ را بخرد.تیم منچسترسیتی برای خرید پیانیچ رقم ۸۰ میلیون یورو را به یوونتوس پیشنهاد داده است.

ایکاردی رئالی می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
 
فرنتینو پرز ، رئیس باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا یکی از بهترین بازیکنان سری آ ایتالیا ،ایکاردی را در نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.با جذب ایکاردی توسط تیم رئال مادرید خط حمله این تیم به نوعی پس از خروج کریستیانو رونالدو تقویت خواهد شد.باشگاه اسپانیایی برای خرید این بازیکن مبلغ ۱۱۰ میلیون یورو را به باشگاه اینتر میلان ، پیشنهاد داده است.

نظر شما