شناسهٔ خبر: 26840677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان خبر داد:

وقوع ۹ مورد حادثه آتش سوزی طی یک روز در همدان

همدان - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از وقوع ۹ مورد آتش سوزی طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان خبرداد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۹ عملیات اطفای حریق و ۸ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان همدانی انجام شده است.

وی بابیان اینکه روز بیست و نهم تیر ماه شهروندان ۴۹۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۷ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بابیان اینکه ۳۶ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۱۰۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت روز جمعه ۳۳۷ مورد تماس تلفنی به منظور ایجاد مزاحمت برقرار شده است.

بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۹ مورد آتش سوزی شامل حریق گاراژ در میدان شهدا، حریق درختان در سعیدیه، حریق باغ در بلوار بعثت و ۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در پشت اتکا، ۱۸ متری ابوذر، میدان بیمه، جاده خاکو، بلوار ارم و جاده ملایر بوده است.

وی گفت: همچنین ۸ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در گلزار و شهرک امیرکبیر، نجات افراد محبوس شده در منزل در میدان باباطاهر، ۳ مورد مهار حیوانات در صدف، دره مرادبیگ و سعیدیه، عملیات امداد و نجات در حادثه کشف جسد در بلوار ارم و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: تعداد ۶ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

نظر شما