شناسهٔ خبر: 26839317 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ارسال ۸۰۰ اثر به جشنواره ملی هنر‌های گرافیکی رضوی زاهدان

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: حدود ۸۰۰ اثر از ۴۰۰ هنرمند در بخش‌های پوستر و آرم و نشانه از سرتاسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی هنر‌های گرافیک رضوی رسیده که پس از کد گذاری توسط هیأت داوران به طور علمی داوری شده است.

صاحب‌خبر -

ارسال 800 اثر به جشنواره ملی هنر‌های گرافیکی رضوی زاهدان

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین جشنواره هنرهای گرافیکی رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
وی اظهار کرد: در سال جاری، حدود 800 اثر از 400 هنرمند در بخش‌های پوستر و آرم و نشانه از سرتاسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی هنرهای گرافیک رضوی رسیده که پس از کد گذاری توسط هیأت داوران به طور علمی داوری شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه این دوره از جشنواره با رشد چشمگیر آثار ارسالی نسبت به سه دوره قبل روبرو بوده است، افزود: خراسان رضوی با ارسال بیشترین آثار در صدر استان‌ها قرار دارد.
مسگرانی بیان کرد: رونمایی از مجموعه شعر به زبان‌های فارسی و بلوچی در مدح امام رضا(ع)، برگزاری شب‌های شعر رضوی در ۱۰ شهر و نیز اجرای نمایش‌های برگزیده جشنواره ملی تئاتر رضوی در شهرستان‌های مختلف از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت است.

انتهای پیام

نظر شما