شناسهٔ خبر: 26838860 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نخستین کاروان حاجیان زنجانی به مدینه منوره اعزام شدند

مدیر فرودگاه منطقه زنجان جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: نخستین گروه از حجاج زنجانی شامل 300 زن و مرد از این فرودگاه به مدینه منوره اعزام

صاحب‌خبر - مدیر فرودگاه منطقه زنجان جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: نخستین گروه از حجاج زنجانی شامل 300 زن و مرد از این فرودگاه به مدینه منوره اعزام شدند.
محمد قاسمی تاکید کرد: امسال یکهزار و 500 نفر از زنجانی ها در قالب 11 کاروان با پنج پرواز از طریق فرودگاه زنجان به مدینه منوره اعزام می شوند.
وی یادآوری کرد: این اعزامها تا روز دوشنبه اول مرداد ادامه دارد و هواپیمای حامل حاجیان پس از 170 دقیقه پرواز در مدینه منوره فرود خواهند آمد.
مدیر فرودگاه منطقه زنجان گفت: شهروندان می توانند برای اطلاع از زمان پروازهای فرودگاه این منطقه به سایت آن مراجعه کنند.
قاسمی از حاجیان زنجانی خواست، از حمل قرص های متادون و کدوئین دار خودداری کنند و برای همراه داشتن داروهای مورد نیاز خود آن را به پزشک و رئیس کاروان ها اطلاع دهند تا از مجاز بودن حمل آن اطمینان حاصل کنند.
وی تاکید کرد: حاجیان در حفظ و نگهداری گذرنامه و سایر مدارک خود تلاش جدی داشته باشند تا با مشکلی در تردد مواجه نشوند.
مدیر فرودگاه منطقه زنجان از همه مشایعت کنندگان حاجیان خواست، از آمدن به داخل فرودگاه خودداری کنند، چرا که از ورود آنها به داخل ترمینال مسافربری فرودگاه جلوگیری می شود.
به گزارش ایرنا، فرودگاه زنجان، یکی از فرودگاه‌های فعال ایران از نوع داخلی به شمار می رود که در مرکز استان زنجان واقع شده است.
این فرودگاه از سال 1390 شروع به فعالیت کرده است که در زمان حاضر پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد مشهد، کیش و برعکس انجام می شود.
از خردادماه سال 92، پروژه توسعه باند فرودگاه زنجان آغاز شده است و با توجه به مصوبه دولت مبنی بر تبدیل فرودگاه زنجان به مرز هوایی اردیبهشت 91 نیز نخستین پرواز خارجی به مقصد عربستان برای انجام حج عمره انجام شد.
7325/6085
انتهای پیام

نظر شما