شناسهٔ خبر: 26837937 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیراندازی به سمت آمبولانس هلال احمر در کامیاران/ راننده آمبولانس کشته شد/ احتمال رد پای گروهک ضد انقلاب

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: تیراندازی به سمت آمبولانس هلال احمر در شهر کامیاران باعث مرگ یک نفر شد.

صاحب‌خبر -

تیراندازی به سمت آمبولانس هلال احمر در کامیاران

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: تیراندازی به سمت آمبولانس هلال احمر در شهر کامیاران باعث مرگ یک نفر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابک قنبری ، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: نیمه شب گذشته و در جریان تیراندازی به سمت یک آمبولانس جمعیت هلال احمر یک نفر کشته شد.

گفته می‌شود که این تیراندازی از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ صورت گرفته است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کردستان ضمن تائید وقوع این حادثه، بیان کرد: متاسفانه هنوز جزئیات این حادثه مشخص نشده است.

بابک قنبری افزود: در ایین حادثه یکی از همکاران شاغل در جمعیت هلال احمر در شهرستان کامیاران جان خود را از دست داده است.

رد پای گروهک‌های ضد انقلاب در تیراندازی به یک دستگاه آمبولانس

رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه با تیراندازی به یکدستگاه آمبولانس درجاده سنندج به کامیاران و قتل راننده آمبولانس گفت: پرونده قضایی تشکیل شده است و احتمال اینکه گروهک‌های ضدانقلاب اقدام به این کارکرده باشند، زیاد است.

وی افزود: بررسی‌های لازم در حال انجام است و کسی در این رابطه زخمی و مجروح نشده است و تلاش دستگاه قضایی برای دستگیری ضاربان متواری ادامه دارد.

آنگونه که در رسانه‌ها عنوان شده است، در تیراندازی جاده سنندج کامیاران قاتلین سوار بر یک‌دستگاه خودروی ۲۰۶ ابتدا از آمبولانس سبقت گرفته و سپس ده‌ها تیر شلیک کرده‌اند. پس از اصابت گلوله‌ها، آمبولانس از مسیر منحرف و راننده نیز فوت شده است. هویت قاتلین مشخص نیست. گفته می‌شود سرنشینان خودروی ۲۰۶ ماسک به صورت داشته‌اند.

انتهای پیام/ز

تیراندازی در کامیاران

نظر شما