شناسهٔ خبر: 26837692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تجلیل از فغانی و تیم داوری ایران توسط وزیر ورزش و جوانان بسیار ارزشمند بود

سعیدی گفت: تیم داوری هم مانند تیم ملی فوتبال در جام جهانی افتخار آفرینی کردند و این داوران نیز بخشی از سرمایه های ملی ما هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره قضاوت تیم داوری کشورمان در مسابقه رده بندی جام جهانی روسیه به خبرنگار برنا گفت: فغانی و تیم داوری وی که شامل رضا سخندان و محمدرضا منصوری هستند کار بزرگی انجام دادند و  باعث شدند ایران تا آخرین مراحل جام جهانی  نماینده داشته باشد و نام کشورمان در بالاترین سطوح ورزشی دنیا ثبت شود.

وی افزود: در بازی های جام جهانی که داوران برجسته ای از سراسر دنیا حضور دارند، قضاوت در این سطح کار بسیار سختی است که تیم داوری کشورمان به خوبی از عهده آن برآمدند و قدردان زحمات آنها هستیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در ادامه با اشاره به تجلیل وزیر ورزش و جوانان از تیم داوری ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: حرکت آقای سلطانی فر بسیار ارزشمند بود و فکر می کنم تیم داوری هم مانند تیم ملی فوتبال در جام جهانی افتخار آفرینی کردند و امیدوارم ما در کمیسیون فرهنگی مجلس هم میزبان این عزیزان باشیم، چرا که این داوران بخشی از سرمایه های ملی ما به شمار می روند و باید مورد توجه قرار بگیرند.

نظر شما