شناسهٔ خبر: 26837224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پروفسور و ترفندهای موجود برای سرخپوشان؛

برانکو با این راهکار در آسیا و لیگ به دنبال درخشش با پرسپولیس است

سرمربی سرخپوشان پایتخت با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات به دنبال هت تریک قهرمانی با پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ امسال سال سخت و پرکاری پیش رو دارد و علاوه بر لیگ باید در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم به میدان برود.

اگر علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن (سیامک نعمتی)، علی علیپور و گادوین منشا را نفرات اصلی پرسپولیس در لیگ هجدهم بدانیم، باید معترف شویم که این تیم از سه مشخصه ثبات، تجربه و هماهنگی بهره مند است و همین ویژگی ها می تواند موفقیت سرخپوشان را تضمین بخشد.

کمترین سابقه بازی در تیم را منشا، خلیل زاده و رسن (نعمتی) با یک فصل حضور به خود اختصاص داده اند.در کنار این بازیکنان سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی و عالیشاه سابقه 4 فصل بازی در پرسپولیس را دارند. علی علیپور سه فصل و نیم در پرسپولیس بوده است.

محمد انصاری و کمال کامیابی نیا از لیگ پانزدهم با پرسپولیس هستند و علیرضا بیرانوند سومین سال فوتبالش با پیراهن قرمز را آغاز کرده است.

سرخپوشان پایتخت می توانند به این ثبات امیدوار باشند. نکته مهم این است که قرمزها از بازیکنان با توانایی بالا برخوردار هستند و در چند فصل اخیر زیر نظر برانکو به هماهنگی لازم رسیده اند.

در لیگ هجدهم هیچ تیمی با چنین مشخصه ای نخواهد بود و باید دید پرسپولیسی ها می توانند از تجربه بالای بازی در کنار هم استفاده کنند و برای سومین بار متوالی لیگ را فتح کنند یا خیر.

نظر شما