شناسهٔ خبر: 26836896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ستاره سرخپوشان راهی اروپا شد

وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس در آستانه پیوستن به تیم ترابوزن اسپور ترکیه قرار دارد.

صاحب‌خبر -

ستاره سرخپوشان راهی اروپا شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از کش و قوس های فراوان سرانجام وحید امیری که مذاکرات متعددی با گرشاسبی پشت سرگذاشته بود ناگهان سر از ترکیه درآورد و در تست پزشکی باشگاه ترابوزن اسپور ترکیه شرکت کرد. 

این هافبک ملی پوش که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده است با درخشش در جام جهانی 2018 روسیه مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کرده بود و در بین آنها لیگ ترکیه را انتخاب کرد و به پیشنهاد 2/1 میلیون دلاری تیم ترابوزن ترکیه پاسخ مثبت داد. 

امیری که برانکو روی جذب او تاکید ویژه ای داشت ترجیح داد ادامه فوتبال خود را در زمین ترک ها ادامه بدهد و به تیمی برود که قصد خرید سید مجید حسینی مدافع استقلال هم دارد. امیری بعد از 2 فصل موفق در پرسپولیس اروپایی شد تا فصل آینده را در تیمی توپ بزند که تا به حال بازیکنان ایرانی هنوز موفقی در آن لیگ نداشتند و شاهرودی، سهراب بختیاری زاده و خداداد عزیری از جمله ملی پوشانی بودند که در سالیان دور راهی این لیگ شدند اما هر کادام در نیمه راه با باشگاه های خود به مشکل خوردند و به ایران برگشتند. طارمی و رضاییان هم از جمله این بازیکنان بودند که نتوانستند در این لیگ بمانند. 

به هر حال امیری در حال پیوستن به تیم ترابوزن ترکیه است و برانکو باید تیمش را در غیاب این ستاره ارزشمند روانه مسابقات لیگ هجدهم و لیگ قهرمانان آسیا کند.  این بازیکن ملی پوش شب گذشته تست های پزشکی خود را برای پیوستن به تیم ترابوزن ترکیه انجام داد و به گفته یک سایت ترکیه ای مراسم معارفه او هم قرار است امروز  برگزار شود. 

پروفسور که در میان بازیکنان خود روی تمدید قرارداد با امیری تاکید ویژه ای داشت اکنون ناچار است از گزینه های دیگری در پست این ستاره ملی پوش استفاده کند که عالیشاه، مصلح، رسن و علوان زاده بیشترین شانس را دارند تا جور نبود امیری را بکشند. به طور حتم جدایی امیری برای هواداران این تیم تلخ خواهد بود چرا که این بازیکن بازی های درخشانی را از خود به یادگار گذاشته بود. 

شنیده ها حکایت از آن دارد که گرشاسبی پیشنهاد 2 میلیاردی به امیری داده بود اما مثل اینکه این پیشنهاد مورد قبول امیری و مدیر برنامه اش قرار نگرفته بود و امیری امروز به احتمال فراوان پیراهن تیم ترابوزن اسپور ترکیه را برتن خواهد کرد. 

به طور حتم انتقال امیری به تیم ترکیه ای با استقبال  کی روش سرمربی تیم ملی مواجه می شود چرا که همگان می دانند که کی روش از حضور بازیکنان اصلی تیم ملی در اروپا حمایت می کند. 

بیشتر بخوانید: 

وحید امیری در تست پزشکی ترابوزن

مراسم معارفه وحید امیری برگزار می‌شود

انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت وحید امیری 

نظر شما