شناسهٔ خبر: 26836859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۰۰۰ دانش آموز ایلامی در طرح هجرت شرکت می‌کنند

R7718/P1361/S6,52/CT7

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: ۳۰۰۰ دانش آموز ایلامی در طرح هجرت شرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، دستانی که آستین همت را بالا زده‌اند تا در گرمای داغ تابستان گرمی مهر و محبت را به آینده سازان جامعه اهدا کنند و با روحیه‌ای خستگی ناپذیر و سرشار از مهر و محبت روحیه جهادی را در دانش آموزان نهادینه کنند.

در این ارتباط علی قبادی دانش آموز ایلامی که در اردوی هجرت سپاه امیرالمومنین(ع) شرکت داشته است در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: خدمت به هم نوعان و دانش آموزان و جامعه عشق به همه خوبی‌ها است.

وی گفت: ما گرمای تابستان را با دل و جان می‌پذیریم تا بتوانیم دانش‌آموزان مناطق محروم در سال ورودی جدید با محیطی شاد در کلاس مواجه شوند.

اسدی دانش آموز دیگر شرکت کننده در اردوی هجرت در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت:  اردوی جهادی هجرت اردوی خودسازی برای ما دانش آموزان است چون یاد می‌گیریم که علاوه بر کمک به هم نوعان خود نیز در صدد خودسازی و فراگیری حرفه‌ای باشیم.

وی در ادامه گفت: اردوهای جهادی هجرت به کمک مدارس و مساجد مناطق محروم آمده است تا با بازسازی و رنگ‌آمیزی آنان اقدام کند.

سرهنگ جمال شاکرمی نیز در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: 3000 هزار دانش آموز ایلامی در طرح هجرت استان ایلام حضور دارند.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: در این دوره اردوی جهادی هجرت به مدت 20 روز اجرا می‌شود.

وی به خدماتی چون رنگ‌آمیزی، لکه گیری، بازسازی و تعمیر و نگهداری میز و صندلی مدارس اشاره و گفت: 120 مدرسه در مناطق محروم ایلام در طرح هجرت سپاه ایلام مورد بازسازی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

نظر شما