شناسهٔ خبر: 26836834 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مدافع استقلال به ترابوزان اسپور می‌رود؛

مجید حسینی امشب در ترکیه!

مدافع ملی‌پوش استقلال تصمیم گرفته راهی ترابوزان اسپور شود و قرار است امشب در ترکیه حضور پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو هفته عنوان شدن حضور سید مجید حسینی در ترابوزان اسپور ترکیه، پنج‌شنبه شب احمد آقااوغلو رئیس این باشگاه عنوان کرد که به دلیل موانعی مانند ضبط پاسپورت توسط باشگاه استقلال که بر سر راه حضور مدافع ایرانی در ترکیه وجود دارد، از جذب او صرف نظر کرده و پرونده این بازیکن را بسته‌اند.

اما دقایقی قبل رسانه‌های ترکیه‌ای عنوان کردند که مجددا بحث حضور مجید حسینی در ترابوزان اسپور جدی‌تر شده و این ملی پوش ایرانی که پاسپورت خود را هم چند روز قبل از باشگاه استقلال گرفته، تصمیم دارد راهی ترکیه شود و با این تیم قرارداد امضاء کند.

به نوشته رسانه‌های ترکیه‌ای سید مجید حسینی ساعت ۲۰ امشب(شنبه) در این کشور حضور پیدا می‌کند تا تست پزشکی و مراحل پایانی عقد قرارداد با باشگاه ترابوزان اسپور را پشت سر بگذارد.

چندی پیش رییس باشگاه ترابوزان اسپور عنوان کرده بود که توافقات نهایی با مجید حسینی انجام شده و فقط موضوع حضور این مدافع ایرانی در ترکیه مطرح است چراکه پاسپورت او را مسؤولان باشگاه استقلال ضبط کرده‌اند تا اجازه جدایی به او ندهند.

وحید امیری که جمعه شب در تست پزشکی باشگاه ترابوزان اسپور شرکت کرد، در صورت عدم مشکل ساعت ۱۱ امروز شنبه(به وقت محلی) قراردادش با این تیم را نهایی می‌کند و هیچ بعید نیست در یک روز دو ملی پوش ایرانی(امیری و حسینی) راهی این تیم شوند.

در حالی که رسانه‌های ترکیه‌ای ساعت حضور حسینی در این کشور را ۲۰ اعلام کرده‌اند، اما روزنامه صباح به نقل از احمد آقااوغلو عنوان کرده که مدافع استقلال ساعت ۱۸ در استانبول حضور پیدا می‌کند و در صورتی که مشکل خاصی در روند مذاکرات طرفین به وجود نیاید، قراردادی سه ساله امضاء خواهد کرد و ۱۰۰ هزار دلار هم از سوی این باشگاه برای صدور رضایت‌نامه حسینی به باشگاه استقلال پرداخت می‌شود.

 

 

نظر شما