شناسهٔ خبر: 26836807 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

عملیات بازسازی خوابگاه‌های علوم پزشکی مشهد آغاز شد

صاحب‌خبر -

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امیر رضا صالح مقدم اظهار کرد: با آغاز تعطیلات تابستانی و پایان نیمسال دوم تحصیلی، مدیریت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با برنامه ریزی انجام شده مراحل بازسازی و بهسازی خوابگاه‌های دانشجویی پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد را آغاز کرده است.

وی گفت: بر اساس مصوبه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و تامین اعتبار لازم، تدابیر پیش‌بینی شده برای برخی از بهسازی‌های خوابگاه‌های دانشجویی پردیس آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در دو خوابگاه دخترانه "بهارستان ۲ و ۳" رنگ آمیزی کامل خوابگاه، تعویض موکت‌ها و تعویض برخی از اقلام درون اتاق‌ها از قبیل یخچال، جاروبرقی، میز و صندلی تحصیلی و تشک‌های خوابگاهی انجام خواهد شد.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه برنامه اصلی عملیات بازسازی و بهسازی در خوابگاه پسرانه" بوستان انقلاب" که بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین خوابگاه پردیس دانشجویی است صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: در خوابگاه بوستان با هزینه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان تعویض سیستم لوله کشی‌های آب گرم و سرد، شوفاژهای داخل همه اتاق‌ها، بهسازی موتورخانه خوابگاه، سیستم سرمایش خوابگاه، بازسازی کامل سیستم فاضلاب توالت‌ها و حمام‌ها و آشپزخانه ها انجام خواهد شد.

صالحی مقدم در ادامه گفت: بعد از عملیات سخت‌افزاری در خصوص تعمیر موتورخانه و ایجاد سیستم اطفاء حریق، مراحل آماده سازی خوابگاه، شامل رنگ‌آمیزی خوابگاه، تعویض کامل فرش‌ها و یخچال‌ها و خرید ماشین لباسشویی و مایکروفر و پرده‌های اتاق‌ها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اصلاحات انجام شده در خوابگاه پسرانه بوستان، دانشجویان در سال آینده می‌توانند با سهولت و راحتی از امکانات خوابگاه در سطح هتلینگ مناسب استفاده کنند، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی انجام شده برای بهسازی و نوسازی خوابگاه‌ها به گونه‌ای صورت پذیرفته که قبل از ورود دانشجویان جدید به خوابگاه همه مراحل آماده سازی خوابگاه به اتمام برسد و در این راستا چند پیمانکار به صورت همزمان به کار گرفته شده تا به صورت همزمان و با دقت کامل مراحل را پیش ببرند.

صالح مقدم در پایان گفت: بر اساس برنامه ریزی، ۱۰ روز قبل از ورود دانشجویان جدید خوابگاه ها آماده تحویل خواهد بود و از ۱۵ شهریورماه آمادگی ورود دانشجویان به خوابگاه ها وجود خواهد داشت.
 

نظر شما