شناسهٔ خبر: 26836614 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هلاکت نظامی صهیونیست که هدف تک‌تیراندازان فلسطینی قرار گرفته بود

رسانه‌های صهیونیستی بامداد شنبه از مرگ نظامی صهیونیست که هدف تک‌تیراندازان فلسطینی در شرق غزه قرار گرفته بود، خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های صهیونیستی از مرگ نظامی صهیونیست که هدف تک‌تیراندازان فلسطینی قرار گرفته بود، خبر دادند.

گفتنی است که رسانه‌ها روز جمعه از اقدام تک‌تیراندازان فلسطینی در هدف قرار دادن یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق غزه خبر داده بودند.

رسانه‌ های رژیم صهیونیستی وضعیت نظامی زخمی شده را وخیم اعلام کرده و نوشتند که بر اثر اصابت گلوله به سینه او دچار مرگ بالینی شده است.

نظامیان صهیونیست در واکنش به اعتراضات مسالمت آمیز فلسطینیان که در قالب راهپیمایی بازگشت برگزار می شود، آنها را با گلوله جنگی هدف قرار می دهند.

راهپیمایی حق بازگشت بیش از دو ماه است که در اعتراض به رسمیت شناختن شهر قدس از سوی آمریکا به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت واشنگتن به این شهر شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر، جنگنده های رژیم صهیونیستی به صورت متوالی نوار غزه را بمباران کردند و یک پایگاه متعلق به گردان های القسام شاخه نظامی جنبش حماس را در منطقه الزیتون هدف قرار دادند.

نظر شما