شناسهٔ خبر: 26836450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم ملی هندبال ایران:

دیدارهای تدارکاتی با تیم هندبال قطر برای جوانان ما مفید بود

دوحه – ایرنا – سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت که دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی هندبال قطر ، برای جوانانی که به تازگی به تیم افزوده شده اند، بسیار مفید بود.

صاحب‌خبر -

'زوران کاستاراتوویچ' جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دوحه ، افزود : با توجه به اینکه بازیها تدارکاتی بود و نتیجه برای ما مهم نبود از تمامی بازیکنان دعوت شده در دو بازی استفاده کردیم و به همه فرصت داده شد تا خود را نشان دهند.
وی با بیان اینکه سیستم به کار گرفته شده در بازی دوم با اولین بازی متفاوت بود ، گفت : بازیکنان تیم به خوبی توانایی و میزان آمادگی خود را نشان دادند و از این بابت بسیار خوشحالم. ضمن اینکه من به خوبی توانستم بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کنم.
سرمربی تیم ملی هندبال اظهار کرد که دیروز تنها 15 دقیقه خوب بازی کردیم اما امروز بازی بهتری داشتیم و بازیکنان به خوبی دستورات مربیان را انجام دادند.
کاستاراتوویچ در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه دلیل انتخاب قطر برای انجام بازی های تدارکاتی در حالیکه ما در بازیهای آسیایی هم با آنها در یک گروه قرار داریم ، چیست ؟ افزود: بازیهای تدارکاتی قبل از قرعه کشی بازیهای آسیایی تدارک دیده شده بود و با توجه به اینکه قطری ها برنامه ریزی های لازم را به عمل آورده بودند ، در این دیدارها شرکت کردیم .
وی اضافه کرد : هم گروهی با تیم قطر هم مشکل خاصی نیست به احتمال خیلی زیاد هر دو از گروه خود صعود می کنیم و احتمالا در نیمه نهایی دوباره به همدیگر می خوریم .
کاستاراتوویچ در مورد شکست در هر دو بازی به تیم ملی قطر با 10 گل اختلاف ، گفت : اگر چه تیم ملی هندبال قطر از تیم های خوب آسیا محسوب می شود اما فاصله واقعی ما 10 گل نیست و در بازیهای رسمی قطعا ما بازی بهتری به نمایش خواهیم گذاشت .
سرمربی تیم ملی هندبال ایران با اشاره به حضور برخی لژیونرها مانند شاهو نصرتی ، محسن باباصفری و علی رضا موسوی در قطر ، گفت : باشگاه جدید به برادران استکی اجازه حضور در این مسابقات را نداده است ، پویا نوروزی هم با توجه به اینکه مسابقات در آلمان زودتر شروع شده است ، امکان همراهی تیم را نداشت .امیر یوسف نژاد هم نتوانسته است خود را به تیم برساند و این برای ما خیلی مشکل است چرا که آنها در تمرینات ما بوده اند اما نمی توانند تیم را در بازیها همراهی کنند.
وی افزود : این لژیونرها احتمالا تا پایان مرحله اول بازیهای آسیایی امکان حضور در تیم را نخواهند داشت.
کاستاراتوویچ ، اضافه کرد : سعید حیدری راد تنها بازیکن مصدوم تیم است و احتمالا تا پایان بازیهای آسیایی جاکارتا امکان بازی کردن را ندارد.
تیم ملی هندبال ایران با 18 بازیکن چهارشنبه گذشته برای انجام دو بازی تدارکاتی با قطر وارد دوحه شد و در دو بازی که روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد ، با حساب 28 بر 16 و 27 بر 17 شکست خورد.
تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی که از 27 مرداد تا 11 شهریورماه امسال در اندونزی برگزار می شود، آماده می کند.
ایران در گروه اول مسابقات هندبال با تیم های قطر و مالزی هم گروه است. تیم های کره جنوبی، ژاپن و پاکستان در گروه دوم، اندونزی، عربستان و هنگ کنگ در گروه سوم و بحرین، چین تایپه، هند و عراق هم در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند.
شبد**1508*9122

نظر شما