شناسهٔ خبر: 26836150 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افشای یک سند جدید درباره فساد اخلاقی ترامپ قبل از ریاست‌جمهوری

نیویورک تایمز از کشف فایل صوتی جدیدی خبر داد که از رابطه نامشروع ترامپ با یک مدل زن آمریکایی حکایت دارد.

صاحب‌خبر -

افشار یک سند جدید درباره فساد اخلاقی ترامپ قبل از ریاست‌جمهوریبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیویورک تایمز فاش کرد اف‌بی‌آی در جریان بازرسی اخیر خود از دفتر وکیل سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، یک فایل صوتی کشف کرده که در آن ترامپ با وکیل خود درباره پرداخت پول به زنی به نام «کارن مک‌دوگال» صحبت می‌کند که چندی پیش مدعی شد در سال ۲۰۰۶ به مدت یکسال با ترامپ رابطه نامشروع داشته است.

تاریخ این فایل صوتی مربوط به قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکاست و گفته می‌شود وکیل ترامپ محتوای گفتگوی خود با او درباره پرداخت حق‌السکوت به این مدل آمریکاییِ مجلات مستهجن را به صورت مخفیانه ضبط کرده است.

کارن مک‌دوگال پیش از این فاش کرده بود که ترامپ در سال ۲۰۰۶ زمانی که همسرش ملانیا اولین فرزند خود (بارون ترامپ) را به دنیا آورده بود، با او رابطه نامشروع داشته اما ترامپ این ادعا را رد کرده بود.

ترامپ متهم است با یک ستاره فیلمهای مستهجن به نام «استفانی کلیفورد» (ملقب به استورمی دنیلز) نیز پیش از ریاست‌جمهوری رابطه نامشروع داشته و قبل از انتخابات ۲۰۱۶ برای ساکت کردنش به او حق‌السکوت داده است.

انتهای پیام/

کشف سندی جدید از رسوایی‌های اخلاقی ترامپ

نظر شما