شناسهٔ خبر: 26836107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جاکارتا آخرین فرصت جودوی ایران/ «منصوری» قربانی بعدی خواهد بود؟

خبرگزاری میزان- بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ می‌تواند مهمترین رقابت برای جودوی ایران باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جودوی ایران که روز‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است، سرنوشت ساز‌ترین مسابقات خود را پیش رو دارد. بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ می‌تواند باعث اوج گیری یا نابودی این فدراسیون شود.

جودو در یکی، دو سال گذشته نتایج ضعیفی کسب کرده و به غیر از برنز ارزشمند سعید مولایی در رقابت‌های جهانی، عملکرد مثبتی نداشته است و همین موضوع باعث شده تا معیار اصلی سنجش عملکرد این تیم، بازی‌های آسیایی باشد، جایی که دیگر نمی‌شود به جوان بودن تیم یا قرعه اعتراض کرد و همه از این تیم نتیجه می‌خواهند.

محمد منصوری سرمربی جوان و بادانش جودوی ایران در این مدت تاثیر مثبت زیادی در عملکرد جودوکاران داشته و بسیاری از ضعف‌های فدراسیون را هم به جان خریده است، اما شاید جاکارتا آخرین فرصت برای منصوری باشد. اگر این تیم نتواند در جاکارتا نتیجه بگیرد، به احتمال فراوان منصوری قربانی بعدی جودوی ایران خواهد بود.

تیم ملی جودوی ایران با ترکیب علیرضا خجسته، محمد بریمانلو، سعید مولایی و جواد محجوب راهی جاکارتا خواهد شد. ترکیبی که از یک ماه قبل مشخص شده بود و تنها به دلیل اینکه عده‌ای در این فدراسیون با شایعه‌سازی در خصوص مصدومیت یکی از ملی‌پوشان خواستار عدم اعزام او به جاکارتا بودند، دیر اعلام شد. باید دید این تیم چهار نفره می‌تواند جودوی ایران را از باتلاق حواشی نجات دهد یا خیر.

انتهای پیام/

نظر شما