شناسهٔ خبر: 26836079 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

شاکیان به پلیس آگاهی مراجعه کنند

تعرض خواننده پاپ به دختران با وعده ازدواج

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -
سعید. ح خواننده پاپ که متهم است دختران را با وعده ازدواج فریب داده و در خانه‌مجردی‌اش در شمال پایتخت به آن‌ها تعرض کرده است بازداشت شد. پلیس از شاکیان احتمالی درخواست کرد برای مطرح کردن شکایت خود علیه متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار ما، بیستم تیرماه امسال دختر جوانی وارد شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران شد و از سعید. ح خواننده پاپ به اتهام تعرض شکایت کرد. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور قاضی توکلی، رئیس شعبه در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت. دختر جوان در توضیح شکایت خود گفت: در شبکه اجتماعی اسکوت (scoot) با سعید آشنا شدم. او خودش را خواننده‌ای سرشناس معرفی کرد و گفت که تاکنون آلبوم‌های زیادی منتشر کرده است. او همچنین عکس و فیلم‌هایی که با هنرمندان سرشناس داشت برایم ارسال کرد. بعد از آن با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت متوجه شدم که او واقعاً خواننده پاپ است.
شاکی ادامه داد: مدتی که از آشنایی من با سعید گذشت او گفت که به برنامه تلویزیونی یکی از مجریان سرشناس دعوت شده‌است. سعید همچنین وعده داد من را به عده‌ای از هنرمندان معرفی می‌کند تا شغل مناسبی برایم فراهم شود. همچنین برایم پیامک‌هایی درباره اجرا شدن کنسرت‌هایش ارسال می‌شد. بعد از آن بود که سعید گفت: به من علاقه‌مند شده و پیشنهاد ازدواج داد. او با چرب‌زبانی من را فریب داد و خواست که با هم ملاقات کنیم که قبول کردم. گفتم که باید جای ملاقات یک مکان عمومی باشد که قبول نکرد و گفت: دشمنانی دارد که به دنبال بدنام کردنش هستند. دشمنانش اگر او را با دختری ببینند تصویرش را منتشر می‌کنند که برایش گران تمام می‌شود برای همین خواست به خانه شخصی‌اش در محله دربند بروم که قبول کردم. شاکی گفت: سرانجام ۲۶‌خردادماه بود که سعید برایم یک خودروی دربست فرستاد و من به خانه‌اش در محله دربند رفتم.
وقتی وارد شدم اول درباره آلبوم‌هایی که منتشر کرده بود حرف زد. بعد از آن به من حمله کرد و با زور به من تعرض کرد. پس از آن بود که گفت: از رابطه‌اش فیلم و عکس گرفته و اگر به او پول ندهم عکس و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد. من هم از ترس آبرو در چند نوبت چندین میلیون تومان به حسابش واریز کردم. بعد از آن متوجه شدم سعید به دختران دیگری هم به همین شیوه تعرض کرده است برای همین تصمیم گرفتم تا شکایت کنم.
بازداشت خواننده در خانه مجردی‌اش
بعد از مطرح شدن شکایت بود که کارآگاهان پلیس راهی خانه متهم ۲۸‌ساله در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در محله دربند شده و او را بازداشت کردند. او در اولین بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد، اما وقتی با شاکی مواجه شد چاره‌ای جز اعتراف نداشت.
شکایت‌های مشابه
همزمان با دستگیری و اعتراف متهم بود که چند دختر دیگر راهی اداره شانزدهم پلیس آگاهی شده و علیه سعید اعلام جرم کردند. آن‌ها در شکایت‌های مشابه گفتند سعید با وعده ازدواج آن‌ها را فریب داده و در خانه مجردی‌اش به آن‌ها تعرض کرده است. یکی از آن‌ها توضیح داد: من در شبکه اجتماعی تلگرام با سعید آشنا شدم. گفت که خواننده سرشناسی است و برای تأمین هزینه آلبوم‌اش از من درخواست پول کرد. او همچنین یک بیوگرافی از خودش که سایت ویکی صدا منتشر شده بود برایم ارسال کرد تا حرف‌هایش را باور کنم. من هم بعد از بررسی حرف‌هایش به او اعتماد کردم و پول را به حسابش واریز کردم. شاکی ادامه داد: چند روز بعد سعید به من گفت که به من علاقه‌مند شده و پیشنهاد ازدواج داد. او از من خواست به خانه‌شان بروم و با خانواده‌اش آشنا شوم تا مقدمات خواستگاری را فراهم کند. من به خاطر اعتمادی که پیدا کرده بودم راهی خانه‌اش شدم، اما از خانواده‌اش خبری نبود. او در آن‌جا به زور به من تعرض کرد و از رابطه‌اش هم فیلم و عکس گرفت. این پایان ماجرا نبود بلکه سعید بعد از آن من را تهدید کرد و خواست به حسابش پول واریز کنم وگرنه عکس و فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. من هم از ترس در چندین نوبت به حسابش پول می‌ریختم تا اینکه متوجه شدم بازداشت شده است برای همین من هم از او شکایت کردم.
شاکیان به پلیس آگاهی بیایند
سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم با قرار قانونی و برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد. وی ادامه داد: شاکیان اطمینان داشته باشند تمامی اظهارات و هویت آن‌ها نزد پلیس محرمانه خواهد ماند بنابراین از شکات احتمالی دعوت می‌شود تا برای طرح و پیگیری شکایت خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

نظر شما