شناسهٔ خبر: 26836056 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سازمان برنامه و بودجه:

رفع کاستی‌های خوزستان در بودجه 98 لحاظ می‌شود

اهواز - ایرنا - معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:با بررسی ظرفیتها و کاستی های خوزستان در حوزه اعتبارات و بودجه، کمیته‌هایی برای کاستی‌های احتمالی برنامه و بودجه 98 خوزستان لحاظ می کنیم.

صاحب‌خبر -

سعید نمکی شامگاه جمعه در بدو ورود به استان خوزستان در فرودگاه اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این که با هیات همراه در معاونت علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه به خوزستان سفر کرده است گفت: علاوه بر اعتبار مصوب سال 97، اگر کاستی هایی در استان وجود داشته باشد از منابع دیگر برای رفع آنها کمک می‌کنیم و بر اساس برنامه زمانبندی کمک هایی که لازم باشد را برای این استان بسیج می‌کنیم.
وی افزود: همچنین پیش بینی که قرار است به عنوان یک برنامه دراز مدت‌تر در بودجه 98 دیده شود را از حالا برنامه ریزی می‌کنیم.
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: خوزستان یکی از پراهمیت ترین استانهای کشور در زمینه های مختلف کشاورزی، تولید، صنعت، میزان جمعیت، وسعت سرزمین است و چالش های آن بر کشور تاثیر می گذارد.
وی گفت: اطلاعاتی را در زمینه های مختلف این استان جمع آوری کرده‌ایم تا در کل استان مواردی که مربوط به حوزه کاری ماست را ارزیابی کنیم و راهکارهایی را که به پیشرفت توسعه استان کمک می کند دنبال کنیم.
نمکی افزود: در همه حوزه های مرتبط با بخش های مختلفی که سازمان برنامه و بودجه می‌تواند در استان خوزستان اثر گذاری داشته باشد مداخله می‌کنیم.
وی توضیح داد: از جمله حوزه هایی که در این سفر بررسی می شود می توان به حوزه های علمی به ویژه آموزش عالی و آموزش و پرورش، فرهنگ، ورزش، گردشگری، حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی اشاره کرد.
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: همچنین در حوزه محیط زیست قرار است از فعالیت نیروهای وزارت دفاع برای خاموش کردن آتش در هور العظیم بازدید کنیم.
وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان و سلامت نیز کاستی های استان را بررسی می‌کنیم .
سعید نمکی،معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور ، شامگاه امشب از طریق فرودگاه اهواز با هیات همراه وارد خوزستان شد.
وی قرار است تا روز یکشنبه در استان خوزستان حضور داشته باشد.
7164/6064

نظر شما