شناسهٔ خبر: 26835602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جشنواره بازیهای بومی وظیفه تقویب بنیه انقلابی بسیجیان را بر عهده دارد

گروه فرهنگی - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو گفت: جشنواره فرهنگی، ورزشی و بازیهای بومی و محلی سپاه در کنار انتقال فرهنگ شادی صحیح و درست، وظیفه تقویت بنیه انقلابی بسیجیان را دارد.

صاحب‌خبر -

جشنواره بازیهای بومی وظیفه تقویب بنیه انقلابی بسیجیان را بر عهده دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، موسی عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در جشنواره فرهنگی ورزشی و بازیهای بومی و محلی که در اردوگاه ماکو برگزار شد، با تأکید بر جایگزینی این ورزش‌ها با بازی‌های فضای مجازی خاطرنشان کرد: این بازی‌ها، بخشی از هویت ملی مردم شهرستان هستند و امیدواریم خانواده‌ها با توجه به بازی‌های محلی و ورزش‌های کم‌ هزینه از کم‌ تحرکی و چاقی مضر کودکان و نوجوانان جلوگیری کنند.

وی ایجاد نشاط و شادی در بین جوانان و نوجوانان و توجه به امر ورزش و سلامتی را یکی از اهداف این جشنواره عنوان نمود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو افزود: سپاه پاسداران در مناسبتهای مختلف طی طول سال چنین جشنواره هایی را در شهرهای و روستاهای مختلف منطقه آزاد ماکو برگزار خواهد کرد.

وی بازیهای بومی را زمینه ساز ایجاد نشاط در فضای باز برای تقابل فرهنگ ها دانست و افزود: با تداوم برگزاری این جشنواره ها گام بزرگی در جهت توسعه و معرفی بازیهای بومی برداشته میشود.

وی همچنین بر لزوم تقویت روحیه همگروهی و همکاری بسیجیان اشاره کرد و افزود: این جشنواره در کنار انتقال فرهنگ شادی صحیح و درست، وظیفه تقویت بنیه انقلابی بسیجیان را دارد.

شایان ذکر است، بازی های طناب کشی، هفت سنگ، والیبال، گونی، و تئاتر در این جشنواره برگزار شد که در پایان از 30 نفر از شرکت‌کنندگانی که مقام آور مسابقات بودند تجلیل گردید.

انتهای پیام

نظر شما