شناسهٔ خبر: 26834820 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هدف اصلی تیم ملی بسکتبال باویلچر، بازیهای آسیایی است

ساری - ایرنا_ سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایران گفت: با وجود آنکه تیم ملی اواخرمردادماه مسابقات جهانی آلمان را درپیش دارد، اما هدف اصلی تیم ملی بسکتبال باویلچرایران بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا دستیار عصرجمعه در حاشیه تمرینات آماده سازی تیم ملی در اردوی آمل درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی ایران در گروه نخست مسابقات جهانی با تیم های مراکش، آلمان وکانادا همگروه شده ومی توان گفت که تیم ما در گروه سختی قرار گرفت.
وی ادامه داد: تیم مراکش به عنوان قهرمان قاره آفریقا، تیم آلمان هم که در پارالمپیک دوره قبل به مقام پنجم رسیده و مقام های خوبی در مسابقات جهانی دارد و تیم کانادا که درچند دوره گذشته پارالمپیک ومسابقات جهانی مقام های قهرمانی داشته وحداقل دراین سالها روی سکو قرار داشت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچرایران با بیان اینکه تیم ما در دوره گذشته این مسابقات که 12 تیم حضور داشتند، به مقام هشتم دست یافته بود، گفت: تمام تلاش ما دراین دوره در مرحله نخست صعود از گروه خودمان هست، هرچند حریفان قدرتمندی درگروه هستند، اما ما تمام توان وتلاش خودمان را خواهیم کرد.
دستیار افزود: در برنامه وهدفگذاری بعدی که کادرفنی تیم ملی دارد، قرار گرفتن درجمع هشت تیم پایانی هست که با برنامه ریزی های صورت گرفته و برنامه های آماده سازی که داریم، امیدواریم که به این هدف مهم برسیم.
وی اضافه کرد که درواقع استراتژی فدراسیون وکادرفنی تیم ملی نیز درنهایت از مسابقات جهانی آلمان، به عنوان بازیهای مهم وارزشمند تدارکاتی برای موفقیت وکسب سکو در بازیهای آسیایی اندونزی هست که شهریورماه برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران از روند آماده سازی تیم ملی در اردوی آمل ابراز رضایت کرد وگفت: خوشبختانه با پایان یافتن مسابقات اروپایی ، همه بازیکنان لژیونر نیز در اردوی آمل حضوردارند و تمرینات با ترکیب کامل برگزار می شود.
دستیار افزود: بازیکنان تیم ملی، به مرزآمادگی نسبی خوبی رسیدند و در اردوهای باقی مانده تا مسابقات جهانی و نیز بازی های آسیایی اندونزی انتظار می رود که به هماهنگی های تیمی برسند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران گفت که این تیم 21 مرداد ماه عازم آلمان می شود تا اواخر این ماه در مسابقات جهانی شرکت کند.
مسابقات بسکتبال با ویلچربزرگسالان جهان از 23 مرداد ماه در شهر هامبورگ کشور آلمان برگزار می شود و پس از آن تیم ملی شهریورماه در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی شرکت خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، هفتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال باویلچربزرگسالان ایران برای حضوری پرقدرت در مسابقات جهانی آلمان و همچنین بازی های آسیایی اندونزی از روز شنبه23 تیرماه به میزبانی شهرستان آمل آغاز شده است.
در این مرحله از اردو 16 بازیکن منتخب زیر نظر کادر فنی تیم ملی تا سی ام تیر تمرین می کنند.
ک/7327/1899

نظر شما