شناسهٔ خبر: 26834339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حل مشکلات کشور را معطل برجام اروپایی ها نکنید

خبرگزاری صداوسیما

دولت بررسی مشکلات معیشتی مردم را در دستورکار قرار دهد و حل این مشکلات را معطل برجام اروپایی‌ها نکند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،امام جمعهحل مشکلات کشور را معطل برجام اروپایی ها نکنید این هفته شهر لنده گفت : معرفی سبک زندگی ایرانی،اسلامی باید به مردم جامعه به روشنی تشریح و تدوین شود چون با سبک اسلامی ،انسان با عمل صالح به سعادت دنیا و آخروی خود نزدیک تر می شود .
حجت الاسلام سید محمود الهی نیا تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون در سوم مرداد ۱۳۴۳ توسط دولت پهلوی را قانونی استعماری برای تضمین منافع آمریکادانست و افزود : امام خمینی ره و جمعی از علمای مبارز اسلام قانون کاپیتولاسیون را ضدموازین اسلامی و غیر شرعی دانسته و با قاطعیت تمام به افشاگری در مورد این قانون به پا خاستند .
خطیب موقت جمعه لنده گفت : در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم ودشمنان قسم خورده نظام رژیم غاصب اسراییل و امریکا در طول این 40 سال با تمام توان ،تحریم ،تهدید کرده اند و از پیشرفت انقلاب در این سال ها عصبانی و نگرانند.
وی تاکیدکرد: هشت سال دفاع مقدس فرصتی بود برای ما تا به خودباوری و شعار "ما می توانیم" برسیم و در این سال‌ها نیز دشمن با اجرای تهدیدهای سیاسی، نظامی، اقتصادی و عملیات گسترده روانی به دنبال حذف جمهوری اسلامی ایران بوده است و لذا کشورهای استعماری از هیچ تلاشی برای سرنگونی ما کوتاهی نکرده و هم اکنون نیز با اجرای قوانینی ساختارشکنانه به دنبال حذف این نظام اسلامی هستند.
امام جمعه موقت لنده گفت : موج بیداری اسلامی باعث شده است تا تمام کشورهای استعماری از ایران اسلامی حساب ببرند و ایران نیز نقش تعیین کننده ای در بسیاری از معادلات جهانی داشته باشد.
وی عنوان کرد: ملت شریف ایران باید توصیه های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند تا توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی شود،زیرا با اتحاد و همدلی مردم و دولت مشکلات معیشتی مردم حل خواهد شد .
الهی نیا افزود:دولت بررسی مشکلات معیشتی مردم را در دستورکار قرار دهد و حل این مشکلات را معطل برجام اروپایی‌ها نکند.
امام جمعه موقت شهرستان لنده اختلاف مابین مسئولین کشور رایکی از اهداف سیاسی جنگ روانی دشمن عنوان کرد و گفت : قوه قضاییه باید برخورد قاطع با فساد و مفسدان اقتصادی به ویژه کارگزارانی را که در رأس امور کشور هستند در دستور کار خود قرار بدهند

نظر شما