شناسهٔ خبر: 26834264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

شاعری:

وزارت بهداشت نسبت به محصولات تراریخته بی تفاوت نباشد

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت مبحث تراریخته گفت: وزارت بهداشت نباید نسبت به محصولات تراریخته بی تفاوت باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی محمد شاعری در حاشیه نشست با خیران حوزه سلامت شهرستان اظهار کرد: بالغ بر ۸۰ درصد عوامل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و غیره در ارتقای سطح سلامت نقش دارند که در این راستا اگر مردم همپای مسئولان پای کار آیند قطعا بسیاری از مشکلات از میان برداشته خواهد شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری جامعه مطلوب منوط به جامعه سالم خواهد بود که در این مسیر همه ی ما باید برای رسیدن به جامعه سلامت محور تلاش کنیم.

وی از مردم به عنوان کانون های اصلی مجمع سلامت یاد کرد که باید طبق اولویت های مورد توجه ایفای نقش کنند.

شاعری به حساسیت محصولات تراریخته اشاره و تصریح کرد: سعی کردیم در حوزه محصولات تراریخته حساسیت لازم را ایجاد کنیم اما متاسفانه در این حوزه حساسیت وجود ندارد لذا از این رو وزارت بهداشت نباید روی موضوع تراریخته بی تفاوت باشد.

این مسئول مردمی اضافه کرد: زمانی که ۴۰ کشور دنیا توزیع و واردات محصولات تراریخته را ممنوع اعلام کردند ما نیز باید با حساسیت هر چه بیشتر روی این موضوع کار کنیم چرا که حقوق مشتریان و مردم باید تحت هر شرایطی حفظ شود.

وی به بحران کم آبی در سطح کشور اشاره و بیان کرد: متاسفانه مسئله کم آبی در سطح کشور بهانه مهاجرت به استان مازندران را برای دیگر استان ها فراهم کرده است که در این راستا محیط زیست مورد آسیب و ریزگردها به عنوان مشکل عدیده برای این استان محسوب می شود.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آبرسانی در روستاها و نظارت بر این امر افزود: در بخش آبرسانی سیار به روستاها بهداشت و درمان به عنوان متولی سلامت روستائیان باید راهور سلامت مردم در سطح روستا باشند.

به گزارش مهر، شاعری با تاکید بر اینکه یک جهش اساسی باید در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شود متذکر شد: خوشبختانه با رایزنی های انجام شده در حوزه بهداشت و درمان فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) نکا آغاز و همچنین بیمارستان بهشهر تا سه ماه آینده به عنوان مجهزترین بیمارستان استان مازندران در اختیار مردم شرق مازندران قرار می گیرد./

پایان پیام

برچسب‌ها:

نظر شما