شناسهٔ خبر: 26833822 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

برخی به دنبال تخریب رسانه ملی و سرمایه های آن هستند؛ شبکه ۳ از سرمایه های خود دفاع می کند

رئیس شبکه ۳ در صفحه شخصی خود نوشت: بعد از سالها شنیدن قصه های مردم، فردا نوبت احسان علیخانی است تا قصه های خودش را برای مردم روایت کند و شفاف با مردم از تهمت های اخیر بگوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش«نماینده»، علی فروغی"رئیس شبکه سوم سیما" به حواشی اخیر شبکه متبوعش واکنش نشان داد؛ او در صفحه شخصی اش به فیلم «محرمانه ی لس آنجلس» اشاره کرد و از داستان و محتوای این فیلم نتیجه گیری کرد و نوشت:

*این مقدمه را گفتم تا بگویم حکایت شبکه ۳ وحواشی خبری این روزهایش، چیزی ست شبیه به همین ماجرای فیلم بالا.

*چنانکه چند روزی است نوبت یکی دیگر از اعضای خانواده شبکه ۳ شده تا هدف اتهامات«افشاگرانه»قرار گیرد. گویا افرادی که در این چند صباح سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم نسبت به خود را از دست رفته می بینند، از«شرق» و غرب کمر به افشاگری بسته اند!

*دیروز حاج حسین یکتا و خبر دروغی در مورد موسسه مالی اعتباری اش و امروز احسان علیخانی و زد و بند با یک موسسه مالی اعتباری دیگر فاسد.انگار روایت قصه های مردم جرمی نابخشودنی است.و برخی به دنبال تخریب رسانه ملی و سرمایه های آن هستند.اما دست اندرکاران«آشنا»ی این سناریو ی نخ نما شده، باید بدانند که شبکه ۳ مهمترین سرمایه خود را اعتماد مردم و نیروی انسانی پاکدست خود می داند و از این سرمایه تا به آخر دفاع می کند.

*در همین راستا، بعد از سالها شنیدن قصه های مردم، فردا نوبت احسان علیخانی است تا قصه های خودش را برای مردم روایت کند و شفاف با مردم از تهمت های اخیر بگوید.

*در دوره جدید شبکه ۳، استراتژی«سکوت» در برابر «دروغ» و «تهمت» به تاریخ پیوسته و همه اینها در موجی معکوس به اصل ایجاد آن برمی گردد.

*رئیس شبکه سوم سیما در پایان مطلب خود(پی نوشت) آورد: تصویر بالا همان لحظه ای است که با صحنه سازی، برای چهره های تلویزیون پرونده سازی می کنند.

نظر شما