شناسهٔ خبر: 26833725 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دلفی و دیگران با ما قرارداد دارند

سلطانی: مربی استقلال خوزستان یک ایرانی است

کمتر از یک هفته دیگر لیگ برتر هجدهمین دوره آغاز می شود و قهرمان پانزدهمین دوره این رقابت ها خودش را برای مسابقات آماده می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش" ورزش سه" در حالی که پنجشنبه هفته آینده رقابت های لیگ برتر آغاز می شود ، استقلال خوزستان قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر بدون سرمربی تمرینات آماده سازی اش را در تهران برگزار می کند. البته چندی قبل داریوش یزدی به عنوان مربی این تیم انتخاب شد و در حال حاضر با اختیارات سرمربی در این تیم کارها را انجام می دهد. امیرسلطانی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با شرایط این تیم گفت:« ما داریم طبق روال کارهای تیم را پیش می بریم و تیم در اردو هست. ما اکنون در اردو هستیم و یکی دو بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد و خودمان را برای لیگ برتر آماده می کنیم.»


او درباره جدایی بازیکنانی از این تیم گفت:« تا به حال بازیکنی از جمع ما جدا نشده است. بازیکنانی که با ما قرارداد دارند همه هستند و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بازیکن ما نیستند و بازیکن آزاد به حساب می آیند.»


مدیرعامل استقلال خوزستان همچنین درباره کادرفنی این تیم گفت:« کار فنی را فعلا آقای یزدی انجام می دهند. ما آقای یزدی را به عنوان مربی تیم انتخاب کردیم  اما ایشان فعلا اختیارات سرمربی را دارند و با این اختیارات کار می کنند تا گزینه مدنظرمان برای سرمربیگری را انتخاب کنیم.» او درباره سرمربی آینده و احتمالی این تیم هم گفت:« سرمربی بعدی ما حتما یک مربی ایرانی خواهد بود. منتظر  هستیم تا بودجه ما مشخص شود و بعد ببینیم با توجه به بودجه مان چه انتخاب هایی در زمینه سرمربیگری و بازیکن خواهیم داشت.»


سلطانی درباره اینکه آیا استقلال خوزستان به عنوان تیمی که قهرمان لیگ برتر شده امسال می تواند تیمی مدعی باشد گفت:« راجع به فوتبال اینگونه نمی توان صحبت کرد. هرچه برنامه ریزی تان دقیق تر و پشتوانه اش علمی تر باشد برداشت و نتیجه بهتر خواهد بود. ما متاسفانه هنوز مشکلات کارخانه گروه ملی را داریم و متاسفانه اگر مشکلات حل نشوند آینده روشنی نخواهیم داشت.»


مدیرعامل استقلال خوزستان درباره این خبر که برخی از بازیکنان مطرح این تیم یونس دلفی و چند بازیکن دیگر به دنبال توافق مالی با این باشگاه هستند گفت:« ببینید این بازیکنان با ما قراداد دارند و این قراردادها شامل قرارداد مالی هم می شود.همه این بازیکنان در حال تمرین و در اردو هستند. درباره آقای دلفی هم باید بگویم ایشان پیشنهاد خارجی دارند و اگر پیشنهاد خوبی باشد ما هم مانع پیشرفت این بازیکن نخواهیم شد. البته تا الان درخواست هایی که برای ایشان داشتیم جدی نبوده و دلفی بازیکن استقلال خوزستان است.»


سلطانی در ادامه گفت:« ما الان در اردو هستیم و مشکلی هم نداریم. این تیم بالاخره متعلق به مردم و هواداران است ومن به هواداران قول می دهم که تا سرحد توان برای این تیم زحمت بکشیم و با توجه به امکانات موجود بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم مشکلاتمان هم با توجه به قول هایی که داده اند حل شود تا بتوانیم بدون دغدغه در لیگ حاضر شویم.»

 

برچسب‌ها:

نظر شما